咁.......係街執到隻碟你真係會開來睇咩
wgpoon 發表於 2014-2-22 23:44


冇關係, 我只係回答你下面呢幾句 :

因為普通用家連開嘅機會都無
BTW, 唔係用家唔想用, 而係新機底板連IDE 都無埋,
想用都無得用

TOP

95 98時可以無agp port,但必定有floopy drive,部份豪d會用mo drive
XP 時都仲要用,用黎裝raid driver同升bios用
依家floopy drive比人玩音樂

TOP

95 98時可以無agp port,但必定有floopy drive,部份豪d會用mo drive
XP 時都仲要用,用黎裝raid driver同升 ...
唐賓南紀念中學 發表於 2014-2-23 10:17



    點樣玩音樂?

TOP

亮點係有正版3.1

TOP

我仲有好多全新1.44m floppy未開封

TOP

點樣玩音樂?
redhothits 發表於 2014-2-23 10:35 AM



    http://www.youtube.com/watch?v=DaVqewZYrNM

TOP

回復 1# ProjectZ


    樓主年紀小
以前打任天堂就係用呢d碟抄GAME!

TOP

如果要用40 隻floppy先裝好一個os/2
仲要同時裝幾部機...入碟都入到你手軟
仲要聽住部floppy機d聲慢慢等 ...
1597532468000 發表於 2014-2-22 23:39


因為以前唔係家家都行 IDE CD-ROM ,CD 仲係用3 廠標準,每張SOUND CARD 都3 排線
SONY CD-ROM OS/2 認唔到SONY CONNECTOR 咪要用FLOPPY 咯,

果時仲要先由OS/2 CD CREATE 40 張FLOPPY 然後再裝40 張FLOPPY

所以以前裝OS/2 係裝到訓覺的,

TOP

諗起而家用floppy, 分分鐘安全過手指加密,

因為普通用家連開嘅機會都無

BTW, 唔係用家唔想用,  ...
wgpoon 發表於 2014-2-22 23:30


財爺早幾年咪派FLOPPY 比人叫FLOPPY 曾咯,其實FLOPPY 係好野來的,
成本平,可以一次過抄幾十隻(有FLOPPY DUPLICATOR),容易消毀(用磁石一下就無晒)

TOP

回復  凌天羽v


     又學多樣野 thx
iamboy334 發表於 2014-2-22 23:35


我所講既安全風險講清楚少少吧,FLOPPY 係用FAT12 的,所以FLOPPY 唔可以貯到HIDDEN DATA 亦唔可以好似USB 藏到VIRUS,

FLOPPY 要主動提資料至讀DATA,更唔會有插手指就 AUTO RUN 的風險

TOP