finepix 當前離線
特級會員
咁.......係街執到隻碟你真係會開來睇咩 wgpoon 發表於 2014-2-22 23:44
TOP
唐賓南紀念中學 當前離線
http://cdn.userbenchmark.com/r
進階會員
redhothits 當前離線
95 98時可以無agp port,但必定有floopy drive,部份豪d會用mo drive XP 時都仲要用,用黎裝raid driver同升 ... 唐賓南紀念中學 發表於 2014-2-23 10:17
yoyo348 當前離線
eeeuser 當前離線
點樣玩音樂? redhothits 發表於 2014-2-23 10:35 AM
Snooker 當前離線
中級會員
凌天羽v 當前離線
如果要用40 隻floppy先裝好一個os/2 仲要同時裝幾部機...入碟都入到你手軟 仲要聽住部floppy機d聲慢慢等 ... 1597532468000 發表於 2014-2-22 23:39
諗起而家用floppy, 分分鐘安全過手指加密, 因為普通用家連開嘅機會都無 BTW, 唔係用家唔想用, ... wgpoon 發表於 2014-2-22 23:30
回復 凌天羽v 又學多樣野 thx iamboy334 發表於 2014-2-22 23:35