原帖由 kongisp 於 2008-11-24 23:55 發表


Kodak金碟,不過好貴下
保存到100年,資料無價

50隻幾錢
會唔會好難揾到
我而家用緊Mitsubishi....
RW會唔會比R易死(大家都係燒一次既話)?

TOP