超貧 當前離線
進階會員
TOP
tomchen 當前離線
henrywho 當前離線
人中之龍 當前離線
長老會員
原帖由 Anselm 於 2008-11-23 09:57 PM 發表 小弟的是Lite-On的DVD-Writer ,,,,可以的嗎?
Anselm 當前離線
中級會員
POKeDOLL 當前離線
SimonMan 當前離線
ITX Enthusiast
原帖由 POKeDOLL 於 2008-11-24 19:50 發表 三菱國際白面 其實d重要野就應該: 碟一份 hdd一份 flash drive一份 再勁d就upload上d儲存網站到
必思 當前離線
特級會員
kongisp 當前離線
原帖由 Anselm 於 2008-11-24 18:25 發表 看來是不能救的了... 無論如何,謝謝各位 如果想防止咁快話,有無咩好啲既碟可以Keep攞啲?(DVD)
via 當前離線
原帖由 kongisp 於 2008-11-24 23:55 發表 Kodak金碟,不過好貴下 保存到100年,資料無價