jacktsui 當前離線
orz
進階會員
TOP
jk1399 當前離線
咁應該係你部 PC 既 DISPLAY 卡問題. 你係行 HDMI 定 VGA ? 鴨蛋妹 發表於 2025-11-21 09:42
電腦狂 當前離線
中級會員
hkmand001 當前在線
剛剛先準備出個eizo CG2400S 黎執相+打機用... 色準其實60hz 1920*1200其實都真係夠用, 反而色偏真心無得搞 ... 電腦狂 發表於 2025-11-21 23:29
zgmfx12a 當前離線
傻子那-F-Exia
特級會員
BenQ SW240、EIZO CS2400S、CG2400S,但細寸數高規格 full HD mon 真心已經成為niche product,我用咗 SW ... kelvinhin 發表於 2025-11-9 18:34
ckyuen2 當前離線
ck testing
60hz打機。。。。 相信都佛糸打機不求勝負 hkmand001 發表於 2025-11-22 12:47
內顯的話60Hz都未必得 君子固窮的話,30Hz都夠 ckyuen2 發表於 2025-11-22 13:20
doggiestyle 當前在線
raylee 當前在線
回復 doggiestyle 其實27"行4K, 個Mon真係太細 ,分分鐘字體要調到200%以上才睇到 4K我係 ... antonyhk 發表於 2025-11-21 11:52
7type 當前離線
回復 C_Law 有老花正確態度係配番副老花鏡,有近視及有錢少少就可配漸進鏡 ... antonyhk 發表於 2025-11-17 07:08