唔係用4k校200%先清咩?
特別係中文日文字, 同2k mon有明顯分別

TOP

咁應該係你部 PC 既 DISPLAY 卡問題.
你係行 HDMI 定 VGA ?
鴨蛋妹 發表於 2025-11-21 09:42


Hdmi, 電視機得hdmi
1080p顯示畫面好奇怪,係指個畫面感覺好奇怪
桌面啲圖案發虛咁,唔識點形容
千六乘九百就好正常

TOP

剛剛先準備出個eizo CG2400S 黎執相+打機用... 色準其實60hz 1920*1200其實都真係夠用, 反而色偏真心無得搞

TOP

剛剛先準備出個eizo CG2400S 黎執相+打機用... 色準其實60hz 1920*1200其實都真係夠用, 反而色偏真心無得搞 ...
電腦狂 發表於 2025-11-21 23:29

60hz打機。。。。
相信都佛糸打機不求勝負

TOP

BenQ SW240、EIZO CS2400S、CG2400S,但細寸數高規格 full HD mon 真心已經成為niche product,我用咗 SW ...
kelvinhin 發表於 2025-11-9 18:34



Still using BenQ EW277 HDR

TOP

60hz打機。。。。
相信都佛糸打機不求勝負
hkmand001 發表於 2025-11-22 12:47



內顯的話60Hz都未必得
君子固窮的話,30Hz都夠

TOP

內顯的話60Hz都未必得
君子固窮的話,30Hz都夠
ckyuen2 發表於 2025-11-22 13:20


玩D單機遊戲就可以
比如魔力寶貝單機版
    你自己玩。實唔介意hz

TOP

以前好多人賣 eizo 二手
宜家少見左
唔知係少左人買 eizo
定係 D 做執相/設計 既公司執得七七八八

TOP

回復 doggiestyle

其實27"行4K, 個Mon真係太細  ,分分鐘字體要調到200%以上才睇到  

4K我係 ...
antonyhk 發表於 2025-11-21 11:52


X2
4k 3x寸以上較佳

TOP

回復 C_Law

有老花正確態度係配番副老花鏡,有近視及有錢少少就可配漸進鏡  ...
antonyhk 發表於 2025-11-17 07:08



     就算冇老花係太細粒字就係太細粒, 睇到唔代表睇得舒服

TOP