hkmand001 當前離線
進階會員
其實你講來講去網路延遲 好多遊戲有Lag Compensation 已經講到口臭一般ping值唔高過50ms唔太影響 打開機 ... Getchu 發表於 2025-11-19 02:28
TOP
你都係同周公繼續5090吧啦反正同間房唔係全部本地人 Getchu 發表於 2025-11-19 02:28
latali 當前在線
對對對,你講得岩 咁你快D叫世界前20名丟左佢地隻240-540HZ 同8K點報率的MOUSE 換返60HZ 我玩D 慢節奏戰 ... s84292 發表於 2025-11-18 00:25
hkpcchk 當前離線
doggiestyle 當前在線
鴨蛋妹 當前在線
用緊隻1080P 23吋電視做MON 入到桌面只係調成1600X900 (唔知點解1080會顯示畫面好奇怪) 照用 (以前 ... jk1399 發表於 2025-11-18 09:51
antonyhk 當前離線
回復 doggiestyle 其實27"行4K, 個Mon真係太細 ,分分鐘字體要調到200%以上才睇到 4K我係 ... antonyhk 發表於 2025-11-21 11:52
antlee 當前在線