其實你講來講去網路延遲
好多遊戲有Lag Compensation
已經講到口臭一般ping值唔高過50ms唔太影響

打開機 ...
Getchu 發表於 2025-11-19 02:28



    講得出50ms無影響就知道咩了啦

你唔需要再講
最好各位慢慢上1000fps。升D無功用的升級
以後最後發現該輸依然都輸
就會自己一巴掌打醒自己

TOP

你都係同周公繼續5090吧啦反正同間房唔係全部本地人
Getchu 發表於 2025-11-19 02:28



    Compress_20251119_101358_8104.jpg

懶得理你,睡覺

TOP

本帖最後由 latali 於 2025-11-19 08:36 編輯
對對對,你講得岩
咁你快D叫世界前20名丟左佢地隻240-540HZ 同8K點報率的MOUSE
換返60HZ

我玩D 慢節奏戰 ...
s84292 發表於 2025-11-18 00:25


有用,不過大多顯示器宣傳都係誇大,不說個別遊戲要有足夠優化,實際上人係要搵到自己舒適區,比如你眼睇到540,實際腦只能處理100-200,而個人身體反應大概只有60或以下。

TOP

有時會睇4k netflix,所以都係焗上4k mon
即使得張爛鬼3080打機
真係太lag頂唔順都要降解象度,幪D都要接受

TOP

等緊 27" 4K WOLED
希望唔好再 delay

TOP

用緊隻1080P 23吋電視做MON
入到桌面只係調成1600X900 (唔知點解1080會顯示畫面好奇怪)
照用
(以前 ...
jk1399 發表於 2025-11-18 09:51



    咁應該係你部 PC 既 DISPLAY 卡問題.
你係行 HDMI 定 VGA ?

TOP

回復 75 #doggiestyle

其實27"行4K, 個Mon真係太細 ,分分鐘字體要調到200%以上才睇到

4K我係55"及65" MiniLED電視上行,就覺得啱啱好

27"直Mon或34"曲Mon我行2K就夠哂啦

TOP

回復 doggiestyle

其實27"行4K, 個Mon真係太細  ,分分鐘字體要調到200%以上才睇到  

4K我係 ...
antonyhk 發表於 2025-11-21 11:52



    就正正因為4K 27太細
所以先要上4K
因為ppi就係咁
24 4k ppi就非常之高
每個人都係再教200%。但都細致
尺寸一上。4K就模糊
以後你又要再坐越來越遠


42 4K已經要130cm

TOP

回復 doggiestyle

其實27"行4K, 個Mon真係太細  ,分分鐘字體要調到200%以上才睇到  

4K我係 ...
antonyhk 發表於 2025-11-21 11:52



你會唔會話部手機解像度太高 ,隻 mon 太細

硬體問題同軟體問題應該分開

TOP

dpi-ppi.png
呢個係windows(尤其是舊程式)嘅96 dpi預設設定 偏離就可能會曚/狗牙

呢個page可以計下各種display嘅dpi/ppi嘅值(假設pixel係正方形)https://www.sven.de/dpi/
現時就23吋FHD就接近96ppi(95.78ppi),直接用預設值96ppi/100%就夠使(大小誤差<1%)

至於大mon要坐遠睇嘅問題就左右視角問題,視角太大眼睛易攰,要坐遠D去舒緩

電話就因為Apple關係,ppi已經幾百,追上打印機水平(仲有就唔用Windows自然無96dpi問題)

TOP