回覆 56# hgryan

其實我買之前以為Mac mini的on board display經display port可以輸出10 bit,不然也推不動那解析度。我諗我搞錯了,不過無法啦,都買左,繼續用。至於點發揮極致,我又無諗過啊,都系做得幾多得幾多。

TOP

請恕小弟孤陋寡聞! 乜Mac OS X 巳SUPPORT 10 BIT DISPLAY ?! 好想知閣下點樣用Mac拖Eizo CG
可以發揮到淋 ...
hgryan 發表於 2015-2-27 21:46


Sorry, 可能我詞不達意, 我意思是Mac mini應不能出30-bit (10-bit/channel) output去mon.
我不是用mac機的.

TOP

本帖最後由 pinreader 於 2015-2-28 17:06 編輯

回覆 23# neofung
剛找到,值得一看

http://www.mobile01.com/topicdetail.php?f=298&t=1261948

TOP

本帖最後由 pinreader 於 2015-2-28 17:21 編輯

我好多時都要比相人同印相紙,要印在冇酸紙,所以考慮買個ezio mon(cg cx cs). 但了解後,就放棄了,因本身不是做出版,如果買了,又會一濶三大.可以講我不是專業,所以我交比printer 處理。

TOP

整隻dell  2k 解像度  方便

TOP

回覆 73# pinreader
THX!

冇酸紙? 香港有代理又聲稱無酸inkjet紙,好似得hahnehamüle,
我用無酸水彩畫紙算貴,hahnehamüle太貴lu。

TOP

回覆 76# neofung

我用taobao 有間shop. Quality 好好,send file 比佢地做output.

TOP

本帖最後由 pinreader 於 2015-2-28 21:13 編輯

我唔係咁讚成自己印,因為成本,維持費高,d high end printer 一壞就企咗响度.又做唔到相簿。試過美國一間art print,好高質素,但好貴,成3,4百蚊美金一本24p.試過milk book(Groupon 時不時有,在上海print的), 質素一般; 台灣有兩間幾好.  暫時cp值最高係taobao,可以打中文英文,有自己設計,又可以用冇酸紙,出大相去到a2都好好......誁遠咗.
都係個句,如果真係做專業攝影,或出版,最好有個eizo high end mon.如果家用就真係一個較好的 ips可以了.
到出相個時 印刷商一般要再tune.  因為用唔同紙都會有出入.所以一定要有一個相熟或用開的印刷商.

TOP

我幫襯這家www.excellentcolour.com印相。

TOP

EIZO for sure
t773777 發表於 2015-2-25 16:50



    +1 去比較下實物

TOP