本帖最後由 pinreader 於 2015-2-28 21:13 編輯
我唔係咁讚成自己印,因為成本,維持費高,d high end printer 一壞就企咗响度.又做唔到相簿。試過美國一間art print,好高質素,但好貴,成3,4百蚊美金一本24p.試過milk book(Groupon 時不時有,在上海print的), 質素一般; 台灣有兩間幾好. 暫時cp值最高係taobao,可以打中文英文,有自己設計,又可以用冇酸紙,出大相去到a2都好好......誁遠咗.
都係個句,如果真係做專業攝影,或出版,最好有個eizo high end mon.如果家用就真係一個較好的 ips可以了.
到出相個時 印刷商一般要再tune. 因為用唔同紙都會有出入.所以一定要有一個相熟或用開的印刷商. |