啱啱今日收到通知, 台灣華碩已經整好, 我聽日就可以去攞
好彩可以趕得及返港前攞到, 否則要等過兩個月再嚟台灣時先至有得攞

TOP

啱啱今日收到通知, 台灣華碩已經整好, 我聽日就可以去攞
好彩可以趕得及返港前攞到, 否則要等過兩個月再嚟 ...
botsang 發表於 2014-11-27 22:28



    恭喜曬~~

TOP

啱啱今日收到通知, 台灣華碩已經整好, 我聽日就可以去攞
好彩可以趕得及返港前攞到, 否則要等過兩個月再嚟 ...
botsang 發表於 2014-11-27 22:28

恭喜師兄!希望今次你部pg278q生生性性

TOP

算吧啦巴打們,樓主活在自我中心世界之中,你地無謂打擾佢,不如望樓主幾時拎個良心出黎做代理,益下我地好過啦

TOP

多謝樓上兩位師兄先~

TOP

算吧啦巴打們,樓主活在自我中心世界之中,你地無謂打擾佢,不如望樓主幾時拎個良心出黎做代理,益下我地好 ...
tata211 發表於 2014-11-28 01:53


算吧啦
廠方產品有問題,被輕描淡寫帶過
用家既折衷方案,根本無對任何一方構成任何損失,卻被搬龍門老屈話令公司蝕錢

如果係打手的話,望佢有啲良心,呢幾個 post 就唔好收老闆既錢嘞
因為越描越黑,幫倒忙呀~

TOP

算吧啦
廠方產品有問題,被輕描淡寫帶過
用家既折衷方案,根本無對任何一方構成任何損失,卻被搬龍門老屈 ...
botsang 發表於 2014-11-28 02:20


恭喜晒
點解啲人後尾完全無視咗個產品問題係因爲你對代理處理水貨保養既睇法好傻。 你開頭喺度話 代理幾衰唔肯用你個方案, 幾個網友都同時指出佢唔係老奉咁做 而原因已經上面寫晒 我亦都唔重覆。 好喇,到最未雖然你已經送咗部機去台灣整,香港既代理都好心咁肯聽你既方案。 我只係想講你唔係次次都可以咁好彩,唔關打唔打手時,你試吓其它電器咁做,大把代理彩你都傻。明明可意賺埋零件點會同你慳?開善堂呀?

咁樣做唔係令公司蝕錢,係賺少咗。 你自己都話原本收3500,依家香港代理用你方案唔晒洗lee個價,賺少咗 都唔係代理既損失? 其實你話代理肯咁做都係啲人插晒你之後 你先講既,佢地都係在商言商咁解俾你聽點解佢地唔即刻應承。

到最後我都好希望多啲代理好似你咁識埋你啲所謂“三嬴”局面,令到我地可以買平啲既水貨同時可以以廉價享受行貨代理既售後服務。

TOP

本帖最後由 indigo 於 2014-11-28 04:46 編輯

我當初用全世界唻做例子,係想宏觀咁睇一件事,你係要講台灣同香港嘅,我未同番你講台灣香港囉。
咁又叫嘩眾取寵?因為你所講嘅”理由”,係可以套落去世界上其他唔同嘅地方,係你唔承認會引伸到咁嘅問題啫。

第一:
或者你唔明我講咩啦。而家你部機壞左,照正常做法,香港華碩係可以賺你零件費連人工;但係用你嘅方法嘅話,香港華碩就只可以賺你人工,零件就賣唔出,而香港華碩要管理呢 D 零件係要成本,賣少左就即係賺少左,即係我口中所講嘅蝕左。的確你無用到佢嘅硬件,你應該無責任去負責佢呢方面嘅成本,但係作為一係商業公司,無乜可能會提供一個服務係影響到自身嘅利潤,所以我一直都係話你嘅方案只係得你有得益,而其他兩個角色都係輸。

第二:
台灣華碩本身已請左一批維修人員喺度,整一部機又係咁多人工,整十部機又係咁多人工,咁整多你一部機係咪唔會用多左資源呀?而你要求台灣華碩為你寄件到香港,一來要台灣華碩去搵人處理呢個工序,二來香港華碩都要搵人處理,咁係咪額外用多左人地嘅資源呀?你一而再話比左錢,不過你係比錢香港華碩囉,唔係台灣華碩,我係話你要求台灣華碩負佢本身唔需要負嘅責任,而又講到幾咁天經地義。

第三:
呢度我係搞錯左,我以為 asus 嘅 LCD 係漢科保用,原來係香港華碩保用。
台灣華碩係叫華碩電腦股份有限公司
香港華碩係叫華碩科技(香港)有限公司,係台灣華碩嘅子公司,不過佢地的確喺法律上係兩間公司。
同埋你口口聲聲話比錢香港華碩提供服務,但係你又唔面對夾硬要求台灣華碩提供額外嘅服務。同埋保用就係為左防止你所講嘅品質有問題而由廠方提供維修責任,你又講到人地應該負責云云,咁人地講左負責台灣地區,你就走左唻香港,跟住嘈話台灣嗰邊唔負責,人地係負責呀,不過麻煩你負番本身嘅責任拎番去台灣,你又唔多願,你自己話講唔講得通先?

第四:
首先你自己睇清楚第二點所寫,我係講緊兩樣唔同嘅工作,關係到兩個唔同嘅人力資源,維修人員係已付出左嘅人力資源,幫你處理零件寄到香港係額外嘅人力資源,或者呢個工作係本身已經有嘅文員做,但係呢個工作本身係無嘅而係你希望台灣華碩額外提供,所以應計入額外人力資源。不過你係鐘意混淆視聽我都無辦法。
人地白紙黑字寫明嘅保用條款,你購買同使用已經代表你同意左。台灣華碩只提供本土維修,而家你係要台灣華碩負佢條款以外嘅責任,不論佢嘅零件係咪本身係咪都應該要用作維修你部壞機,但係你部機唔喺台灣,台灣華碩的確係無責任要幫你做野。一間廠提供左合理嘅保用期比你,保用期間壞左就話人地質素有問題,咁保用期都係咁嘅用途,如果新機唔會壞嘅咁保用呢類野係無意思,當然壞嘅次數好頻密就另作別論。

TOP

算吧啦
廠方產品有問題,被輕描淡寫帶過
用家既折衷方案,根本無對任何一方構成任何損失,卻被搬龍門老屈 ...
botsang 發表於 2014-11-28 02:20


我只係用少少經濟同埋市場嘅理論去解釋你件事,無論套落去邊一個公司,都應該講得通。如果唔同意你所講嘅就係打手,咁呢個世界就真係好多打手。
水貨行貨本身就係一間公司因應唔同地區嘅情況做一個市場區間,唔提供支援就係防止好似樓主呢類咁奇特嘅要求,因為一開先例,會影響到自身同代理嘅利益。如果真係如你所講真係三贏,應該所有公司都係行你嗰套,而唔係而家呢套。定係你自以為自己嘅智慧比諗出專營權嗰條友更加聰明呢?

TOP

回覆 77# Lethant


唉吔~ 你上面講到好地地, 做乜下面又提返水貨係平呢, 咁樣樓主又會講佢買返黎係貴過香港, 咁佢又可以無視你上面講既任何野, 只反駁你呢句都有排寫架喇

TOP