botsang 當前離線
進階會員
TOP
angus;] 當前離線
中級會員
啱啱今日收到通知, 台灣華碩已經整好, 我聽日就可以去攞 好彩可以趕得及返港前攞到, 否則要等過兩個月再嚟 ... botsang 發表於 2014-11-27 22:28
kan2816 當前離線
tata211 當前離線
算吧啦巴打們,樓主活在自我中心世界之中,你地無謂打擾佢,不如望樓主幾時拎個良心出黎做代理,益下我地好 ... tata211 發表於 2014-11-28 01:53
Lethant 當前離線
初級會員
算吧啦 廠方產品有問題,被輕描淡寫帶過 用家既折衷方案,根本無對任何一方構成任何損失,卻被搬龍門老屈 ... botsang 發表於 2014-11-28 02:20
indigo 當前離線