kkchau 當前離線
特級會員
影音舖邊會入平價線,冇水位賺 Cismash 發表於 2011-5-26 19:49
TOP
Cismash 當前離線
中級會員
無$賺? 同一條線鴨記D鋪賣7草旺角影音鋪賣百3 kkchau 發表於 2011-5-26 23:36
Oops 當前離線
『魚樂部』
我買個陣曾經問過間舖個d人, "係唔係一定要用火牛?" "睇下係用在甚麼機上面羅" "電腦呢?" "禁就一定要用" ... peter95811658 發表於 2011-5-26 22:37
wilsonkf 當前離線
Banned
peter95811658 當前離線
拉cat 6 直駁無事,但係如果係入牆經 panel 駁 patch cord 唔知又得唔得呢? 說明書有無寫只可以一條線直 ... wilsonkf 發表於 2011-5-27 12:54
我試過無火牛嗰隻駁電腦出 AV amp, 用兩條 15m 既雜乜 Cat5e 就無畫面, 換兩條 25ft 既 AMP Cat6 落去就 ... Oops 發表於 2011-5-27 12:05
Steven 當前離線
嗯...可能有d機係可以提供足夠既電俾部Extender 用,有d就唔得掛.... Cat6應該干擾冇禁大,當然AMP的質素 ... peter95811658 發表於 2011-5-27 13:11