WindowsLongHorn 當前離線
Longhorn
進階會員
原帖由 TeraBytes 於 2006-4-15 15:07 發表 同埋發覺LCD真係唔係幾適合用來睇戲.... 而家隻中置喇叭都唔知點擺好!
TOP
TeraBytes 當前離線
低端會員
特級會員
原帖由 WindowsLongHorn 於 2006/4/16 10:27 PM 發表 你試下將個中置放隻Mon後面
原帖由 bananna 於 2006/4/16 10:04 PM 發表 可唔可試試s-video的質素
fishmeat01 當前離線
為風扇加油 為車胎打氣
中級會員
原帖由 TeraBytes 於 2006-4-16 22:48 發表 放後面既話把聲會遠左, 回音大左, 音效定位亂晒... 呢set野仲貴過隻mon... 而家廢左武功...
kkfong 當前離線
初級會員
清風浮雲 當前離線
被遺棄的王子
Super Moderator
原帖由 清風浮雲 於 2006/4/17 01:00 AM 發表 我仲要等多兩日先到貨...唉...
原帖由 fishmeat01 於 2006/4/17 12:32 AM 發表 咁煩惱 賣左個mon佢lo
原帖由 TeraBytes 於 2006-4-17 01:07 發表 你唔叫佢早d送?
paul0923 當前離線
Banned