本帖最後由 s84292 於 2025-11-18 00:31 編輯
上1000hz都無用
hz只係基本野
因為要玩到極限
上網的ms 延遲
鍵盤滑鼠的延遲
屏幕要回傳的延遲
有一堆野 ...
hkmand001 發表於 2025-11-9 17:57


對對對,你講得岩
咁你快D叫世界前20名丟左佢地隻240-540HZ 同8K點報率的MOUSE
換返60HZ

我玩D 慢節奏戰艦世界,60FPS 都睇到我想打人,120FPS 先叫轉鏡頭流暢唔會睇少格啦
60HZ  唔好話打機,平時滑個WORD MOUSE都覺得卡住卡住了

同一個PING下,240HZ 就係可以有更低的output lag
想當年我夠CS 75HZ CRT 打到比人當外掛成日踢房啦,但唔代表240HZ 540HZ MON冇用

TOP

還是至小 2K, 然後才 4K.
不論用途是什麼, 謝謝.
鴨蛋妹 發表於 2025-11-9 09:45



    用緊隻1080P 23吋電視做MON
入到桌面只係調成1600X900 (唔知點解1080會顯示畫面好奇怪)
照用
(以前一直用2K 34" 21:9)

TOP

本帖最後由 hkmand001 於 2025-11-18 13:33 編輯
對對對,你講得岩
咁你快D叫世界前20名丟左佢地隻240-540HZ 同8K點報率的MOUSE
換返60HZ

我玩D 慢節奏戰 ...
s84292 發表於 2025-11-18 08:25


你引出來測試例子,
只睇到自己ping以下的動作速度
你係唔係忘記左
遊戲要連結伺服器?
日本。台灣,香港,韓國
全部都亞洲
你覺得邊個ping低?
必定係愈近伺服器的,ping就愈低啦
香港有屁伺服器
全世界遊戲大多只分台灣,大陸。
無香港
咁你香港連結過去任何一個地方
你ping都必定比當地高
而你偏偏只見到一個 fps
真係好笑

唔相信。可以
你玩咩遊戲?台灣有伺服的。
自己飛去當地玩一次
有D野唔自己親自測試一次
就算人地一巴巴掌過來都唔會了解

TOP

本帖最後由 ToNg. 於 2025-11-18 15:25 編輯
你引出來測試例子,
只睇到自己ping以下的動作速度
你係唔係忘記左
遊戲要連結伺服器?
日本。台灣,香港 ...
hkmand001 發表於 2025-11-18 13:29


師兄,現在最流行的fps遊戲
cs2 同 valorant
都有香港伺服器
cs2 同 valorant 也是FHD mon 主要用家

TOP

delay 唔係平衡態
係疊加態

TOP

你引出來測試例子,
只睇到自己ping以下的動作速度
你係唔係忘記左
遊戲要連結伺服器?
日本。台灣,香港 ...
hkmand001 發表於 2025-11-18 13:29



   高手又開班, 大家學野

TOP

高手又開班, 大家學野
jk1399 發表於 2025-11-18 22:47


    我見到e到所謂高手眼裡只有fps
見唔到設備有 delay
ping 又有唔同
只以為推高fps一勞永逸
240 144 60
鬼唔知咩
但你又知唔知由鍵盤。滑鼠。mon
到ping fps
全部都有影響?
其中最大影響就係ping

不過講多哂氣
你地慢慢上fps
我5090大把野做。唔得閒打機

TOP

我見到e到所謂高手眼裡只有fps
見唔到設備有 delay
ping 又有唔同
只以為推高fps一勞永逸
240 144 60 ...
hkmand001 發表於 2025-11-18 23:01



fps 其實就係一個 frame 同另一個 frame 之間既 delay

TOP

本帖最後由 Getchu 於 2025-12-20 17:21 編輯

DEL……

TOP

其實你講來講去網路延遲
好多遊戲有Lag Compensation
已經講到口臭一般ping值唔高過50ms唔太影響

打開機 ...
Getchu 發表於 2025-11-19 02:28


50ms唔影響。真高手
9ms同16已經差距極大
不過係咁的,你玩來玩去都係一D射擊的
自己巨慢的反應時間都已經消除左延遲
一定無影響的

TOP