本帖最後由 botsang 於 2014-11-27 22:16 編輯
我下面嗰度已經只講台灣同香港, 你要選擇性咁睇我都無辦法.
仲有你要分清楚 Asus HK 同 Asus TW 喺原則 ...
indigo 發表於 2014-11-27 21:06 
(如果你本來要貼近返個 CASE, 就唔駛用 "全世界" 嚟嘩眾取寵啦~
你一開始就強調 "全世界", 想營造先入為主既效果, 然後就逐少逐少地轉返香港台灣~
你唔係以為真係無人知你玩梗乜方法呀?)
講返正題先~ 我逐樣嚟回你~~
佢 D 又要運費又要倉租又要人管理
依我個方法, 零件係台灣即時寄過嚟既, 唔係香港華碩既存貨; 香港華碩自己既零件, 只係俾香港行貨修理用, 根本與我無任何關連, 何解要算在我頭上?
我既方法, 根本就係等同於付費聘請香港華碩為我提供一項 "技術服務"; 我根本唔會動用佢既 "硬件", 唔該唔好借啲意將 "硬件" 既成本入埋我數
你去搵人整電腦, 唔通對方會話 "你買我服務, 唔買我硬件, 我蝕俾你"?
其實人地本身都要請維修人員, 整多一部機唔會用多左公司資源
反而用你個方案仲要額外人手處理你呢 D 零件運送, 你自己話賺定蝕啦!
你都幾飄忽喎!
一時又唔當整機既 MAN HOUR 係資源消耗, 嚟強調我個方法慳唔到對方資源
一時又話寄野既 MAN HOUR 係資源消耗, 嚟強調我個方法浪費對方資源
你搬龍門都唔該唔好咁明顯啦! 好嘛?
更何況香港代理應該係(看 4), 更加只係合約上嘅伙伴關係, 唔存在總公司分司嘅關係
唔該你自己睇: http://www.asus.com/tw/Pages/Investor/
華碩既財政報告當中, 整個中國連同香港都納入財務報表入面~~
唔存在總公司分司嘅關係??? 老作都唔該唔好咁離譜吖
(另外, 請問一下, 就算無關係又點?? 我宜家係想付費聘請香港華碩提供 "技術服務", 又唔係要佢為台灣華碩負責, 有乜問題?)
你話嗰 D 係無良錢, 你要人地蝕錢幫你做野, 等於你老闆叫你假期返工不過無補水, 甚至乎係你工作範圍以外嘅野
第一, 你所講既 "蝕錢", 上面已經講過, 你一時又當 MAN HOUR 唔係資源, 一時又當 MAN HOUR 係資源~ 証明你呢個 "蝕錢論" 根本係搬龍門玩出嚟既
第二, 我已經講過 N 次, 香港華碩要收我人工的話, 我絕願意俾! 你唔好屈我話我唔俾錢 (無補水), 亦請你搞清楚, 華碩係可以將行政費計入人工之內 (呢個亦係好多公司一向收費時既計算方法) |