師兄!果1x條線惢真係玩到眼都矇!逐條扴開&包D錫紙又要極小心唔係就lost,上次攪都要焊左幾次先攪掂, ...
kkchau 發表於 2011-5-26 13:21


我就絕對沒有這樣的技術可以做到了.....

TOP

我就絕對沒有這樣的技術可以做到了.....
peter95811658 發表於 2011-5-26 14:09



    哈哈,我也是沒有這樣的技術,所以不能diy

TOP

我那時在鴨記d影音店看Extender時看過15米線可以貴到千幾甚至幾千蚊一條... ...
peter95811658 發表於 2011-5-25 13:51



影音舖邊會入平價線,冇水位賺

TOP

影音舖邊會入平價線,冇水位賺
Cismash 發表於 2011-5-26 19:49


唔係冇既, 只係利錢唔夠高o者
寧願賣10條售價$150既線, 賺$1000
定係賣1條雙價$1500既線, 賺$1000?

TOP

唔係冇既, 只係利錢唔夠高o者
寧願賣10條售價$150既線, 賺$1000
定係賣1條雙價$1500既線, 賺$1000? ...
KinChungE 發表於 2011-5-26 20:06



就係呢個原因

TOP

$200唔駛有對免電30m hdmi extender
不過樓主concern得有道理
俾多幾十買隻要火牛o既信心大d ...
C-Leung 發表於 2011-5-21 21:46



    對隻牛咁有信心

TOP

唔係冇既, 只係利錢唔夠高o者
寧願賣10條售價$150既線, 賺$1000
定係賣1條雙價$1500既線, 賺$1000? ...
KinChungE 發表於 2011-5-26 20:06


視乎間鋪個客架jei
你會唔會入貴鋪買平野 or 平鋪買貴野

佢入平價唔一定賣得好過貴野囉

TOP

視乎間鋪個客架jei
你會唔會入貴鋪買平野 or 平鋪買貴野

佢入平價唔一定賣得好過貴野囉 ...
DarkHero 發表於 2011-5-26 20:15


如果玩得hi-fi既, 多數人prefer俾多D $$買靚少少, 好過買左cheap野之後又要再換

TOP

對隻牛咁有信心
DarkHero 發表於 2011-5-26 20:13



唔係對隻牛有信心,係有牛=有external電for signal convert/amplify功能

TOP

唔係對隻牛有信心,係有牛=有external電for signal convert/amplify功能
C-Leung 發表於 2011-5-26 20:32


我買個陣曾經問過間舖個d人,
"係唔係一定要用火牛?"
"睇下係用在甚麼機上面羅"
"電腦呢?"
"禁就一定要用"

TOP