TeraBytes 當前離線
低端會員
特級會員
原帖由 風十三 於 2006/4/16 02:28 AM 發表 噢! 型爆
TOP
阿威~~ 當前離線
進階會員
STAR_RayII 當前離線
中級會員
原帖由 TeraBytes 於 2006-4-16 01:30 發表 當然行返1680x1050係最好! 意思係如果張卡唔夠快, 或者game唔support wide screen既話, 只要你接受到畫面拉闊, 就算行1280x1024依然可以維持高畫質...
hoho321 當前離線
原帖由 STAR_RayII 於 2006/4/16 09:44 AM 發表 你行 1280x1024 , 你可以選擇唔係要 Fill 而要 Aspect or 1:1 的吧 , 咁樣只係左右黑邊..其實都 ok 的
pearpear 當前離線
原帖由 TeraBytes 於 2006-4-16 14:49 發表 工程模式menu
原帖由 pearpear 於 2006/4/16 03:38 PM 發表 how to open this menu?!
bananna 當前離線
MyFriend