呢個係開燈 真係差好遠的

IMG_20210510_174848.jpg (143.17 KB)

cc

IMG_20210510_174848.jpg

TOP

回覆 51# wisstar

開燈玩一定要用幕, 衣櫃/白牆完全抗唔到光, LASER 都死啦

TOP

我有個壁燈 如果要開燈的話 只開壁燈係ok 的 不過呢到就唔試啦 只可以講 幾千蚊平玩就乖乖哋熄燈玩算 我以前部optoma h25 反而可以開燈玩 不過唔好開咁多lo 但有太陽都係唔得 部optoma 壞左先換呢部

TOP

我有個壁燈 如果要開燈的話 只開壁燈係ok 的 不過呢到就唔試啦 只可以講 幾千蚊平玩就乖乖哋熄燈玩算 我以 ...
wisstar 發表於 2021-5-10 19:04


樓煮有筆直根本唔使屈就比投投玩

e.g. 真影音玩家:
https://post76.hk/forum.php?mod=viewthread&tid=324039

TOP

離地D, 樓煮有筆直根本唔使屈就77吋咁細個框框, 投影機輕鬆投過百吋

e.g. 真正家庭影院既電影感震撼, 係個幾十寸mon點都俾唔到你㗎:
https://hifireview.com.hk/20170515/jvc-dla-z1-test_report/

TOP