的確的搞笑。
多謝CHING的資訊!
請問最靚的FHD 42吋有乜推薦?
rocketeer 發表於 2015-6-29 23:41 
的確的搞笑。
多謝CHING的資訊!
請問最靚的FHD 42吋有乜推薦?
rocketeer 發表於 2015-6-29 23:41 
Sony既話對上一次細size機皇應該係40W900A同46W900A。(但用三叔panel應該會好易壞)
Pan記今年FHD好似真係唔會再有新款。(全部都冇3D )
我聽日應該會去買43W800C。(如果HK會出43W870C就好) |