唔洗你推,一早全屋OLED

LG C5 ,IPAD PRO 2024,IPHONE 17PRO MAX , SWITCH OLED 同DELL  AW3423DW
我有幸 ...
s84292 發表於 2026-3-30 15:33



   

對比iPhone嘅頻閃技術傷眼。。
iPS嘅漏光簡直就是小兒科。
攞住個iPhone都可以當冇嘢嘅人。
佢話乜嘢都一定係冇嘢。
唔自我催眠嘅人又點會用得到iPhone?

TOP

本帖最後由 s84292 於 2026-3-30 08:08 編輯
對比iPhone嘅頻閃技術傷眼。。
iPS嘅漏光簡直就是小兒科。
攞住個iPhone都可以當冇嘢嘅人。
佢話 ...
hkmand001 發表於 2026-3-30 07:56


我個人對低頻PWM唔敏感
我呢6年的近視同散光度都冇變化

另外冇醫學報告肯定PWM 會傷眼
而之前有很多測試都測出OLED手機240Hz PWM在正常使用距離(>4cm,實際約30cm)時,
頻閃已接近環境噪聲,幾近沒有影響
https://www.tandfonline.com/doi/ ... 2021.1950854#d1e422

當然可以高頻或類DC 就最好

TOP

我個人對低頻PWM唔敏感

我呢6年的近視同散光度都冇變化
s84292 發表於 2026-3-30 16:04



    你個人冇敏感,
係咪代表人哋冇敏感?

你用個時間又有幾長?
你唔好同我講,
你一日裡邊就係用得嗰個1~2鐘頭。
冇嘢係正常啊
傷害與時間、與習慣成正比。

咁係咪代表佢唔傷眼咧??
你剛剛拿ai串完我
而家又串翻自己。
我物理上話俾你聽。頻閃技術傷眼。
你話俾我聽。你感覺唔到傷眼。

同我IPS漏光物理上有漏
現實上睇唔出有漏。完全一樣

TOP

本帖最後由 s84292 於 2026-3-30 08:11 編輯
你個人冇敏感,
係咪代表人哋冇敏感?

你用個時間又有幾長?
你唔好同我講,
你一日裡邊就係用得嗰 ...
hkmand001 發表於 2026-3-30 08:08


我一日就看QDOLED 6個鍾,手機就睇3個鍾,IPAD 就睇2個鍾
仲夠唔夠多

PWM 傷眼?你比份論文醫學報告我睇?邊間眼科醫院講? 邊份論文?
最多只係話可能導致暫時不適,但其實不適可以好多因素

開唔足燈睇MON,乜護眼MON都冇用

TOP

本帖最後由 hkmand001 於 2026-3-30 16:13 編輯

對比oled嘅頻閃技術傷眼。。
iPS嘅漏光簡直就是小兒科。
既然你都講得出低頻pwm
你有用AI查過啦
咁你唔爭在啊,順便去問下叫佢研究下點解我選擇C5。magic8pro
但唔選擇oled平板同筆記本。
係咪合乎邏輯啊嘛。

你覺得便攜屏嘅oled技術有可能會勁得過上邊嗰啲 平板筆記本?

TOP

個人冇敏感,
係咪代表人哋冇敏感?

你用個時間又有幾長?
你唔好同我講,
你一日裡邊就係用得嗰 ...
hkmand001 發表於 2026-3-30 08:08


你個人對漏光物理冇敏感,
咁我對漏光敏感,我睇到

其實你呢個POINT 自己打緊自己
你咪自己雙標自己打自己

TOP

你個人對漏光物理冇敏感,
咁我對漏光敏感,我睇到

其實你呢個POINT 自己打緊自己
你咪自己雙標自己打自 ...
s84292 發表於 2026-3-30 16:13


你個人感覺唔到傷害
你只係代表你自己咋。
推薦人哋用係你感覺唔到就推薦的嗎?

有一個人服毒,佢死唔去。
可以話冇毒嘅咩?

TOP

本帖最後由 hkmand001 於 2026-3-30 16:23 編輯

最搞笑就係咩啊?
我IPS嘅漏光啊。遠遠比起你iPhone嘅頻閃問題小兒科
而你可以將iPhone最大問題當成冇問題。
然後就可以話,oled全部都冇問題啦。
一睇就知你個人在推薦上面有幾不負責任。

反個手就話我IPS漏光係最大的問題。

不但止冇邏輯。仲要非常主觀。
話俾你聽,我IPS沒有漏光。
肉眼沒有漏光,係絕對存在的事實。
你捉我唔到啲咩噶,
你挑我骨頭都係挑來挑去
都挑唔到任何野可以反駁

你感覺不到的傷害,係你的主觀感覺。
IPS抽中肉眼睇唔到有漏光的
係一個客觀嘅事實。
用你的主觀嘅感覺去反駁我客觀嘅事實

真正搞笑

TOP

本帖最後由 s84292 於 2026-3-30 08:23 編輯
最搞笑就係咩啊?
我IPS嘅漏光啊。遠遠比起你iPhone嘅頻閃問題小兒科
而你可以將iPhone最大問題當成冇問題 ...
hkmand001 發表於 2026-3-30 08:15


最搞笑就係咩啊?
我OLED嘅PWM啊。遠遠比起你LCD嘅漏光問題小兒科
而你可以將LCD最大問題當成冇問題。
然後就可以話,LCD全部都冇問題啦。
一睇就知你個人在推薦上面有幾不負責任。

反個手就話我PWM係最大的問題。

不但止冇邏輯。仲要非常主觀。
話俾你聽,我對PWM不敏感。
肉眼沒有看到頻閃,係絕對存在的事實。
你捉我唔到啲咩噶,
你挑我骨頭都係挑來挑去
都挑唔到任何野可以反



首先我就冇係呢度POST 度直接推薦人地買OLED
由頭到尾都只係有人係度發神經
人地只係貼個優惠出黎分享,唔鍾意咪唔好買
對PWM敏感咪唔好買

TOP

最搞笑就係咩啊?
我OLED嘅PWM啊。遠遠比起你LCD嘅漏光問題小兒科
而你可以將LCD最大問題當成冇問題。
然 ...
s84292 發表於 2026-3-30 16:21


得啦,抽水怪
知你用OLED啦。
係咪iPhone嗰啲人都好似你咁嘅。
又或者你係特別啲??
真可愛。

TOP