1280 x 720
1920 x 1080
2560 x 1440
3840 x 2160

其實全部都係整除 360
doggiestyle 發表於 2025-11-16 12:35

但芒冇得 1.5粒咁顯示,否則狗牙。
所以一定要2倍去買去睇
你個排列就 1,3 同 2,4

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)

TOP

回復 鴨蛋妹

當27吋2KMon都係幾百蚊,仲有咩原因要買FHD Mon?
antonyhk 發表於 2025/11/9 12:47

老花!!

以同一個尺寸計,Mon 的 Resolution 越高,每點尺寸就越細,老花眼睇不清畫面的字,又要校返大字體個 Scale,其實得個桔。多一事不如小一事,倒不如用返 FHD Mon 以正常 Scale 簡單好多。

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)

TOP

但芒冇得 1.5粒咁顯示,否則狗牙。
所以一定要2倍去買去睇
你個排列就 1,3 同 2,4

via HKEPC IR 5.1.1 ...
鴨蛋妹 發表於 2025-11-16 22:13



狗牙係軟件問題
而且呢到有兩個問題
第一個係縮小比放大畫質損失少
所以你應該 播 4K 片
第二個係其實 1440P 即係 720P 既一倍
所以如果你覺得有狗牙 ,你播返 720P 就得

TOP

回復 42 #C_Law

有老花正確態度係配番副老花鏡,有近視及有錢少少就可配漸進鏡

TOP

回復 C_Law

有老花正確態度係配番副老花鏡,有近視及有錢少少就可配漸進鏡  ...
antonyhk 發表於 2025-11-17 07:08



    咁買mon平啲

TOP

回復 45 #ckyuen2

老花/漸進鏡淨係用嚟睇Mon?  

TOP

本帖最後由 Miipp 於 2025-11-17 10:09 編輯
但芒冇得 1.5粒咁顯示,否則狗牙。
所以一定要2倍去買去睇
你個排列就 1,3 同 2,4

via HKEPC IR 5.1.1 ...
鴨蛋妹 發表於 2025-11-16 22:13


插補得差就會, 20年前插補技術已經好好

set DP/HDMI output 的 resolution 同隻 mon 原生 resolution 一樣就得

TOP

返office 工多數都係EXCEL
1080P 雙MON 都係$1500 已經夠晒用

TOP

回復 ckyuen2

老花/漸進鏡淨係用嚟睇Mon?
antonyhk 發表於 2025-11-17 08:51



    睇老花幾嚴重啦

TOP

回復 C_Law

有老花正確態度係配番副老花鏡,有近視及有錢少少就可配漸進鏡  ...
antonyhk 發表於 2025-11-17 07:08



    有配過潛進. 係方便. 但都好唔慣.
要用眼瑖去調較近遠, 再唔係用個頭同頸去調較角度.

你要知而家港囡, 你個角度望其它野, 佢就以為你 目及 佢 或 走光.
好危險的.

有時幾倦, 所以上次唔知係咪餐廳食野除低抖下, 轉頭唔記得拎. 而家冇左.
再配, 康講唔知要唔要二千 ? 定千頭 ?
個副係日本配, 等都等左14日.

TOP