其實你講來講去就係不斷扯第樣野
講講下fps你又扯去LOL
總之講來講去網路延遲無得搞

升咩都無用,最打笑L ...
Getchu 發表於 2025-11-11 00:15



    佢响另一邊個手機post都係咁
慣左

佢覺得係就真理, 為左玩FPS 買高刷1080P果d 人都係幻覺黎嘅啫

TOP

本帖最後由 doggiestyle 於 2025-11-15 00:44 編輯

就黎有 720Hz 既 Mon......
可能有 D 人玩音 game 會買......

TOP

顯示器都唔係越快越好,如果太快(480/600hz)個D,有機會mouse (追唔上)顯示器,到時又要換 ...
sands 發表於 2025-11-10 15:03



    基本上, 所以科技野, 都係一闊三大,
爭在邊個位做起點

你買左機, 又要追條線, AV 線, HDMI 線, 跟住又冇火牛有影響, 要純淨電, 又要追拖版
訊號干擾, 又要加舊電阻之類.
如果有大把錢再痴線 D, 追埋張椅, 距離, 燈光都仲得......

TOP

因為我見到呢個好似幾好.
當然唔係呢個價錢.
佢就係 1080, 但缺點冇 SPEAKER 內置.

Lenovo Legion 25-10 24.5" 顯示器 320 Hz Gaming Monitor
https://shop.price.com.hk/boshun/product/2258954

TOP

宜家二手 mon 差價好大
最緊要唔係咩規格
最緊要係有人肯平賣
doggiestyle 發表於 2025-11-10 18:14



    有架. 不過有 D 地點遠 D.
要日日芒住.

同埋有 D 係買乜乜送或信用卡換, 就會有一期好多人賣 / 垃圾套現咁.

TOP

回復 momojaijai

Mon用2K, 打機及工作也方便。

要打4K game, 我會駁電視,行4K144hz打  ...
antonyhk 發表於 2025-11-10 18:44


2K 行 1440, 好似好怪..
如果信號源係 720 同 1080, 唔點對點會唔會起格 ?
打機可能有 FSRR 個 D 野去修正.
但如果睇 NETFLIX 或 YT 應該冇呢 D 支援.
或者 D 大陸網睇片
賣G料 SUPER 低質片咁.....

TOP

2K 行 1440, 好似好怪..
如果信號源係 720 同 1080, 唔點對點會唔會起格 ?
打機可能有 FSRR 個 D 野去修 ...
鴨蛋妹 發表於 2025-11-16 12:07



1280 x 720
1920 x 1080
2560 x 1440
3840 x 2160

其實全部都係整除 360

TOP

2K 行 1440, 好似好怪..
如果信號源係 720 同 1080, 唔點對點會唔會起格 ?
打機可能有 FSRR 個 D 野去修 ...
鴨蛋妹 發表於 2025-11-16 04:07


1080P 係FHD ,1440P 係2K,2160P 係4K。
至於出唔出FHD,其實睇屋企有無位,比如我都想買27" 2K,但家中放MON 位只夠放21.5" 只見有1080P 賣。

TOP

TOP

公司機

還是至小 2K, 然後才 4K.
不論用途是什麼, 謝謝.
鴨蛋妹 發表於 2025-11-9 09:45

TOP