kennyleunghk 當前離線
進階會員
其實你講來講去就係不斷扯第樣野 講講下fps你又扯去LOL 總之講來講去網路延遲無得搞 升咩都無用,最打笑L ... Getchu 發表於 2025-11-11 00:15
TOP
doggiestyle 當前離線
鴨蛋妹 當前離線
顯示器都唔係越快越好,如果太快(480/600hz)個D,有機會mouse (追唔上)顯示器,到時又要換 ... sands 發表於 2025-11-10 15:03
宜家二手 mon 差價好大 最緊要唔係咩規格 最緊要係有人肯平賣 doggiestyle 發表於 2025-11-10 18:14
回復 momojaijai Mon用2K, 打機及工作也方便。 要打4K game, 我會駁電視,行4K144hz打 ... antonyhk 發表於 2025-11-10 18:44
2K 行 1440, 好似好怪.. 如果信號源係 720 同 1080, 唔點對點會唔會起格 ? 打機可能有 FSRR 個 D 野去修 ... 鴨蛋妹 發表於 2025-11-16 12:07
latali 當前離線
2K 行 1440, 好似好怪.. 如果信號源係 720 同 1080, 唔點對點會唔會起格 ? 打機可能有 FSRR 個 D 野去修 ... 鴨蛋妹 發表於 2025-11-16 04:07
Bomb_Dance 當前離線
涼宮春日的愛好者
中級會員
java2 當前離線
還是至小 2K, 然後才 4K. 不論用途是什麼, 謝謝. 鴨蛋妹 發表於 2025-11-9 09:45