本帖最後由 botsang 於 2014-11-30 03:14 編輯
技術、品質問題會冇正常守則處理?
你既問題係正常守則處理唔到?
而家只係你想你自己方便,唔想過台灣, ...
kwanchuntat 發表於 2014-11-30 02:42 
(你咪諗住差開話題呀!
「所以」之前既說話, 係屬於同一組, 講梗零件 << 你夠唔夠膽話唔係?
「特殊情況」 就喺呢一組說話當中講出嚟既
你夾硬扯去 「人」 喥? 想屈人都唔該咪咁牽強啦!)
技術及品質問題, 你夠唔夠膽話, 全部都可以由散仔以正常守則話事?
人地華碩回答我關於 「壞零件」 既問題時, 都話 「情況特殊」呀!
我個 CASE 係非一般故障, 所以要求用另一個方法處理, 有乜問題?
唔用一般方法處理, 唔係因為 「處理 / 唔處理得到」既考量, 而係因為咁樣就等於廠方對我不公平
人地華碩都同意, 我呢個 CASE, 值得佢地用其他方法嚟處理
你憑乜話唔啱?
(你多數又會想講什麼 「麻煩客」 假設;唔該你睇返上面開頭嗰段)
仲有, 你自己唔係 「對事不對人」 算嘞; 唔該唔好當其他人都同你一樣水平
華碩與我既對話, 大家都係只係 「對事」 而已; 唔係好似你咁, 係都要加埋 「對人」 既元素 |