本帖最後由 botsang 於 2014-11-30 02:18 編輯
要申訴先肯用你既方法,仲唔係當你麻煩客?

對華碩咁著數佢仲唔一早用你既方法?

文 ...
kwanchuntat 發表於 2014-11-30 01:44


真係唔想笑你無知都唔得~

第一次接觸, 只係 FRONT END 人員 (俗語所謂 「散仔」)
你唔係以為 「散仔」 第一樣就會諗公司利益吓嘩?? 面對佢唔話得事既要求, 梗係耍走咗佢先啦!
後來提出交涉, 接觸到對方主管, 佢再 ESCALATE 上去嗰班先係話事人

另外, 原來你唔識 「所以」 呢個詞, 往往用於轉折點上???
「所以」之前既說話, 係屬於同一組, 講梗零件 (唔該你睇清楚,「情況特殊」 就係喺呢一段入面)
「所以」之後既說話, 係開始另一組, 係講佢地既決定
成個對話當中, 你見到有傾過 「申訴理由」咩?

另外, 「處境」唔可以係基於討論零件咩? 你憑乜話注視點係 「人」?
成日想靠東拉西扯嚟混淆視聽

TOP

本帖最後由 kwanchuntat 於 2014-11-30 02:27 編輯
真係唔想笑你無知都唔得~

第一次接觸, 只係 FRONT END 人員 (俗語所謂 「散仔」)
你唔係以為  ...
botsang 發表於 2014-11-30 02:01



真係天真過天真嬌
不嬲投訴就係麻煩客既代名詞,唔係話冇權利投訴,但太多濫用
要上到去處理一件佢本來唔駛處理既野,仲唔係麻煩客?
更何況投訴得一次好有可能有第二次,唔比既話,好可能繼續投訴甚至去告
所以要係「麻煩友可能既投訴同訴訟帶來既麻煩」做取捨,唔係不可接受既話,通常都會應承

「情況都幾特殊」唔可以係指成件事既情況,同零件問題係並列關係,夾埋先有佢地既決定?
本身「情況」就模稄兩可,可以係講零件情況,可以係成件事既情況,仲唔係說話技巧?

任何說話必然係有處境、對象同目的,點會唔駛考慮人同處境?一定照字面解?
係既話,反話、諷刺同暗示等,你都應該幾難get到

TOP

本帖最後由 botsang 於 2014-11-30 02:31 編輯
真係天真過天真嬌
不嬲投訴就係麻煩客既代名詞,唔係話冇權利投訴,但太多濫用
要上到去處理一 ...
kwanchuntat 發表於 2014-11-30 02:19


哈哈哈哈哈~
你既論點, 咪就係你一直所垢病既 "想當然" 囉~~

散仔只跟守則嚟處理一般情況; 特殊問題出現, 基本上都要 ESCALATE 上去
而特殊問題既來由, 唔一定係因為個客麻煩, 亦可以係公司 (例如技術, 品質) 所造成

你上面成個事件描述, 有邊樣你有實質參與其中?
你憑乜話對方注視點係「人」唔係 「事」?

你認為任何說話, 都要考慮 「人」?
睇嚟你真係唔識何謂 「對事不對人」
(不過, 睇你之前既說話, 都估到你唔識架啦~)

TOP

本帖最後由 kwanchuntat 於 2014-11-30 02:49 編輯
哈哈哈哈哈~
你既論點, 咪就係你一直所垢病既 "想當然" 囉~~

散仔只跟守則嚟處理一般情況; 特殊問題出現 ...
botsang 發表於 2014-11-30 02:30


技術、品質問題會冇守則處理?
你既問題係守則處理唔到?
而家只係你想你自己方便,唔想過台灣,唔係守則處理唔到囉
唔好偷換概念啦

另外,非正規之下,點會唔睇人,個客既身份、性格、態度唔影響說話同處理既手段?咪玩喇,隨口都話要告人既都會冇分別咩
同客傾買賣都要投其所好喇

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 kevin169 於 2014-11-30 02:51 編輯

你地LOOP左好耐.討論係建基於2人既討論,係永遠沒有結果的.
如果2人的討論,我會堅持我的觀點.
如果是3人的討論時,當第三者支持另一方的觀點或論點.
我就會有所動搖,會上網查證或再問多幾人答案.
重新思考自己觀點或論點是否有錯.
口舌之爭,何患無詞.

TOP

技術、品質問題會冇守則處理?
你既問題係守則處理唔到?
而家只係你想你自己方便,唔想過台灣,唔係守則 ...
kwanchuntat 發表於 2014-11-30 02:42


真心覺得師兄係社會碌左好耐.
講野好正路.

TOP

哈哈哈哈哈~
你既論點, 咪就係你一直所垢病既 "想當然" 囉~~

散仔只跟守則嚟處理一般情況; 特殊問題出現 ...
botsang 發表於 2014-11-30 02:30


得閒看看,世界無奇不有.
有隻螞蟻係 mon 入面行...
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... &extra=page%3D1

香港有人都試過.
都唔知話唔話佢有問題好呢?

TOP

本帖最後由 botsang 於 2014-11-30 03:14 編輯
技術、品質問題會冇正常守則處理?
你既問題係正常守則處理唔到?
而家只係你想你自己方便,唔想過台灣, ...
kwanchuntat 發表於 2014-11-30 02:42


(你咪諗住差開話題呀!
「所以」之前既說話, 係屬於同一組, 講梗零件 << 你夠唔夠膽話唔係?
「特殊情況」 就喺呢一組說話當中講出嚟既
你夾硬扯去 「人」 喥? 想屈人都唔該咪咁牽強啦!)

技術及品質問題, 你夠唔夠膽話, 全部都可以由散仔以正常守則話事?
人地華碩回答我關於 「壞零件」 既問題時, 都話 「情況特殊」呀!

我個 CASE 係非一般故障, 所以要求用另一個方法處理, 有乜問題?
唔用一般方法處理, 唔係因為 「處理 / 唔處理得到」既考量, 而係因為咁樣就等於廠方對我不公平
人地華碩都同意, 我呢個 CASE, 值得佢地用其他方法嚟處理
你憑乜話唔啱?
(你多數又會想講什麼 「麻煩客」 假設;唔該你睇返上面開頭嗰段)

仲有, 你自己唔係 「對事不對人」 算嘞; 唔該唔好當其他人都同你一樣水平
華碩與我既對話, 大家都係只係 「對事」 而已; 唔係好似你咁, 係都要加埋 「對人」 既元素

TOP

得閒看看,世界無奇不有.
有隻螞蟻係 mon 入面行...


香港有人都試過.
都唔知話唔話佢有問題好呢? ...
kevin169 發表於 2014-11-30 02:57


呢樣係佢同廠方傾先有結論
旁人的話, 頂多只係俾意見, 唔可能當判官, 又話要插又話要乜

TOP