本帖最後由 kwanchuntat 於 2014-11-29 21:40 編輯
華碩都話,呢個故障係特殊情況;咁仲關麻煩客乜事?
難道你認為應該信你個枉作小人既猜測,而非人地既正 ...
botsang 發表於 2014-11-29 19:23



講咁耐你都係唔明,我講既只係其中一個可能性,唔係必然真實,你既都一樣

我講緊既係,你既解釋根本冇必然既邏輯關係,你既解釋根本唔係唯一,冇窮盡所有可能

你只係從眾多可能既解釋選擇對自己最有利果個

就好似「特殊情況」,單獨使用係冇意思,只係含混說話,根本咩野立論都支持唔到

我講緊既方法只係講緊call back既常見方法,根本冇講過廠一定會用或者比哂幾個方法
而且而家根本唔係call back

同埋不嬲插緊既係,你係咁貶低對方既工作量同成本

TOP

華碩都話,呢個故障係特殊情況;咁仲關麻煩客乜事?
難道你認為應該信你個枉作小人既猜測,而非人地既正 ...
botsang 發表於 2014-11-29 19:23


唔好話我抽你水.
我對事講.
客服講既野不是絕對的,佢講既野係說話技巧.佢冇可能係客面前,話個客係麻煩客.
員工說件貨壞話總會好過講客壞說話.
其實d mon有問題(黑線,漏光,偏色,死線等等),真係好平常,呢d等其他電腦用家你知 .
eizo QC好好多.Nec都得,不過難買到.
3,4千蚊家用屬偏高階至高階.商用就屬入門級數.
都係個句,等d骨灰級人士朋友出來講啦.
俾個問題樓主諗下 點解mon 有三點問題點都屬良品呢?
容錯點 三點係國際認可的.

TOP

本帖最後由 botsang 於 2014-11-30 00:07 編輯
講咁耐你都係唔明,我講既只係其中一個可能性,唔係必然真實,你既都一樣

我講緊既係,你既解釋根本冇 ...
kwanchuntat 發表於 2014-11-29 21:30



乜「特殊情況」喺今次事情入面係單獨使用咩?你話架?
我同華碩傾時,唔係咁喎!
我地傾梗「故障原因係乜?」,佢話係「特殊情況」
兩樣加埋一齊,你知唔知係乜?仲有可能係你所聲稱什麼麻煩客之類既「係無窮盡所有可能」咩?

另外,你話我貶低對方成本及工作量;你話係就係架啦?
唔好忘記,佢可以提出退 / 換 / 維修 ,甚至假如佢堅持原本方法,我都未必奈何得了
不過佢都係揀我個方法
而且佢話咗原因係特殊故障,唔係人或其他(所以根本與麻煩客無關)
難道你以為一間公司,唔會揀一個低成本及工作量既方法咩?
換言之,佢既選擇,已經証明咗我既方法,至少無增加佢成本,甚至可能令佢處理呢個 case 既成本低咗
「貶低」一詞,從何立據?

你呢?你係都要話我貶低。你「插」人又駛唔駛証據?証據喺邊呢?

TOP

唔好話我抽你水.
我對事講.
客服講既野不是絕對的,佢講既野係說話技巧.佢冇可能係客面前,話個客係麻煩 ...
kevin169 發表於 2014-11-29 23:25


Ok,如果當時我同佢傾梗「申訴理由」的話,佢係有可能用你所講既方法
但當時我同佢係傾梗 technical 問題

TOP

本帖最後由 kwanchuntat 於 2014-11-30 00:44 編輯
Ok,如果當時我同佢傾梗「申訴理由」的話,佢係有可能用你所講既方法
但當時我同佢係傾梗 technical 問題 ...
botsang 發表於 2014-11-30 00:11



係說話技巧既,topic係咩根本就唔會有咩大關係
topic講講下都可以叉開或離題啦,或者可以係敷衍說話
講technical既目的唔係就係要求提供服務?成個處境有得就咁拆開?

「申訴理由」講既,有D敏感D、或者好要面既既客已經會當係暗示
同埋有「申訴理由」講既,係維修果時,定投訴果時?

TOP

本帖最後由 kwanchuntat 於 2014-11-30 01:01 編輯
乜「特殊情況」喺今次事情入面係單獨使用咩?你話架?
我同華碩傾時,唔係咁喎!
我地傾梗「故障原因係 ...
botsang 發表於 2014-11-30 00:05



「特殊情況」係咩?我可以諗到好多可能,可以係「懷疑個客有不當使用,但冇足夠證據」
呢到「特殊情況」根本只可以靠估,係咪真實已經係另一回事
kevin169 ching亦講左可以係說話技巧

係麻煩客會當面同你講?除非你係對方心入面條蟲,唔係既話你根本冇得排除
因此「麻煩友可能既投訴同訴訟帶來既麻煩」亦冇得排除

亦因此唔代表用你既方法冇做多左野,只係權衡利害之下既決定

TOP

本帖最後由 botsang 於 2014-11-30 01:25 編輯
「特殊情況」係咩?我可以諗到好多可能,可以係「懷疑個客有不當使用,但冇足夠證據」
呢到「特殊情況」 ...
kwanchuntat 發表於 2014-11-30 00:29


「請問部機壞既零件包括邊啲?」 (因為我個 CASE 當中, 「零件」 佔有好大關係, 所以我咁問佢;我都想確定佢有無呃我,因為其實我有直接問過師傅, 知道要換乜)
「我地師傅 CHECK 過嘞, 發現 PANEL 連同 G-SNYC 都壞咗, 情況都幾特殊, 所以我地打算....」

雖然我無可能 100% 逐隻字背返出嚟, 但內容就肯定記得好清楚, 因為我係特登咁問佢
你地話, 呢種情況, 似你所想像一般嗎?
如果仲係要話佢呢個只係說話巧的話, 會否太過夾硬?

TOP

本帖最後由 kwanchuntat 於 2014-11-30 01:30 編輯
「請問部機壞既零件包括邊啲?」 (因為我個 CASE 當中, 「零件」 佔有好大關係, 所以我咁問佢;我都想確定 ...
botsang 發表於 2014-11-30 01:21



檢查唔係提出要求/投訴之後先做?

同埋「情況都幾特殊」一定係指技術問題,而唔係個處境?
係既話「所以我地打算....」都會變埋技術問題

TOP

本帖最後由 botsang 於 2014-11-30 01:39 編輯
檢查唔係提出要求/投訴之後先做?

同埋「情況都幾特殊」一定係指技術問題,而唔係個處境? ...
kwanchuntat 發表於 2014-11-30 01:26


成件事流程係:
機壞 > 問華碩, 可以拎去 CENTER 檢查咗先 > 拎去 CENTER 交低 > 師傅聯絡我, 講壞乜, 同埋報價 > 我向台灣申訴 > 台灣話叫我只可以拎返去台灣 > 我再作出交涉 > 台灣叫我等等  X 3 或4 次 > 我由於趕住出差台灣, 所以唔等得, 交檢查費兼拎返部機 > 去台灣 > 身在台灣時, 華碩打嚟, 進行以上對話

你睇返個對話, 明明講梗零件, 而且句說話都未講完, 又怎會跳咗去「處境」 喥?

TOP

本帖最後由 kwanchuntat 於 2014-11-30 01:50 編輯
成件事流程係:
機壞 > 問華碩, 可以拎去 CENTER 檢查咗先 > 拎去 CENTER 交低 > 師傅聯絡我, 講壞乜, 同 ...
botsang 發表於 2014-11-30 01:38



要申訴先肯用你既方法,仲唔係當你麻煩客?

對華碩咁著數佢仲唔一早用你既方法?

文句連著落就一定係講零件發生咩問題?topic冇轉折過渡?
咁「所以我地打算....」都係講緊零件發生咩問題
「處境」本身就係嵌入對話之中,冇處境何來對話?

TOP