用Oppo 機加Samsung TV睇有DV 版的出hdr顏色都好差

TOP

LX500
naomi 發表於 2021-2-12 00:03



    我都係,但你果部有poster wall?

TOP

本帖最後由 naomi 於 2021-2-12 15:51 編輯
我都係,但你果部有poster wall?
gerrardjamie 發表於 2021-2-12 15:31


仲有其他幾部player
呢部係 zidoo z9x
用嚟玩奇怪嘢



TOP

仲有其他幾部player
呢部係 zidoo z9x
用嚟玩奇怪嘢
naomi 發表於 2021-2-12 15:38



    奧..zidoo之前D機藍光導航,十套9套都唔WORK,尤其TOY STORY,依家新版好D未?

TOP

本帖最後由 naomi 於 2021-2-12 19:32 編輯
奧..zidoo之前D機藍光導航,十套9套都唔WORK,尤其TOY STORY,依家新版好D未?
gerrardjamie 發表於 2021-2-12 19:01


要生活過得舒適一點
請用Oppo 或 Pioneer
其餘的用嚟玩下就算
TOY STORY 呢類肉醬 file 玩死好多機

TOP

要生活過得舒適一點
請用Oppo 或 Pioneer
其餘的用嚟玩下就算
TOY STORY 呢類肉醬 file 玩死好多機 ...
naomi 發表於 2021-2-12 19:30



    toy story係我原盤自己RIP的......都唔掂...

TOP

toy story係我原盤自己RIP的......都唔掂...
gerrardjamie 發表於 2021-2-12 19:48


TOP

naomi 發表於 2021-2-12 21:48



    終於WORK?

之前X20,係永遠都LOAD係個MENU度唔洗跳去main chapter

TOP

BTW 要用HDR 設備先睇到HDR效果? 舊NOTEBOOK睇唔出如何HDR...定係畫面光暗清晰已經被定義為HDR了?
Sinair 發表於 2021-2-10 11:16

Yes

device 唔support HDR = SDR content only

用部 2k OLED 手機同幾年前嘅cheap 雞 FHD IPS 24" mon 擺埋一齊同步睇,手機mon明顯應該光嘅位就光暗嘅位就暗,隻24"mon 對比度真係差一截,分別都頗明顯下

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP