22寸的full hd電視好多都係based on電腦mon加tv tuner, 所以只需要在setting tune返去pc mode就ok

TOP

用左philip 32寸TV當mon 用成二年啦,冇乜問題

TOP

老人家將客廳的42吋電視當MON用,上FB打GAMES,睇YOUTUBE,都用左幾年了.
唔當工作MON用,冇乜大問題

TOP

貴的電視機或者monitor才有真的背光光暗調整, 平價電視機只是調gamma curve

TOP

  只能說 低級TV試過 隻眼超唔舒服

TOP

留意吓HDMI 有無PC MODE 或者 DIRECT MODE.
有就開左佢,會BYPASS 電視個影像處理系統.

由08年用罪大26V3000(720P)
到LG 27MS73D (1080P),
直至年頭換LG 4K MON.
我都係TV當MON用;2部都有PC MODE.
原全無問題.

睇靜態畫面為主,記得簡有PC MODE嘅電視.
對眼會舒服好多.

TOP

22"多數係平機,平機多數冇PC mode,而且LED藍光太勁,較暗都唔掂
之前同fd去買TV打算兩用,竟然冇一個sales知道PC mode,仲懶醒以為我要VGA

TOP

留意吓HDMI 有無PC MODE 或者 DIRECT MODE.
有就開左佢,會BYPASS 電視個影像處理系統.

由08年用罪大26V300 ...
EangDav 發表於 2018-9-29 09:49


ching 請問你 4K 係用乜野 model 有 PC mode 既?

其實有 pc mode 既意思, 係咪即係本身係 monitor, 加左 TV tuner 呢?

TOP

回覆 28# Super169

你誤會左, 4k MON 就係MON. 無PC MODE.
你睇返上文下理, 共有三部機.
頭兩部都係電視.

基本上電視都會對影像做優化.
增強對比,OVERSCAN,NC.......
但係輸入係PC影像時,靜態畫面多;
動態畫面少,就變成倣多左.
所以整個PC MODE出來比入選擇
BYPASS 影像優化嗰部份.

TOP

冇乜問題

TOP