HIKIBB 當前離線
中級會員
TOP
nuuanu 當前離線
青島 當前離線
回覆 samuel4965 我用緊水貨,用得幾開心 nuuanu 發表於 2017-9-27 15:45
校草 當前離線
CHING用緊邊隻MODEL? carl.20150508 發表於 2017-9-20 23:12
kwunfung 當前離線
carl.20150508 當前離線
CEO
進階會員
唔係主流野....所以賣貴d HIKIBB 發表於 2017-9-27 17:22
搭咀講句... 香港仲要大部分 34寸21:9 都sell 電競為主, 想揾個平少少, 唔洗有curve mon/ 144hz ge 都無 :h ... kwunfung 發表於 2017-9-29 09:29
LG 34UM67, 賣緊3600到 carl.20150508 發表於 2017-9-29 11:43
回覆 kwunfung 不過如果用過就返唔到轉頭 HIKIBB 發表於 2017-9-29 11:46