frankiepoon 當前離線
進階會員
55CX700H 開價HK$26,900 想換咗部42 P記 plasma 睇怕都係慳番買部 50" FHD 算。 ... hokc 發表於 2015-6-9 18:56
TOP
依家仲未有香港新50吋info(係CX800/700定630) 等到蚊訓 edward@@@@ 發表於 2015-6-9 01:31
minazuki 當前離線
頂 CX600個input lag差過CX700 冇3D少緊泛反而仲慢的。 不過都比上年AX6好… 如果AX6 input lag唔係咁勁我 ... minazuki 發表於 2015-6-10 17:52
132003hk 當前離線
中級會員
sodimpuis 當前離線
manlung803 當前離線
亞洲(唔計日本)應該冇CX800 (有既話可能好遲先出) HK Pan個網廢到爆,唔show價錢根本唔使睇。 ... minazuki 發表於 2015-6-5 16:27
真心唔明PAN記咁大間公司點解唔肯洗少少錢搞靚個官網 好多基本資料都唔齊,成個山寨網咁 唔止電視 ... manlung803 發表於 2015-6-11 16:01
您好!多謝閣下對Panasonic產品的支持。本公司為Panasonic港澳總代理,只負責本地市場之銷售服務,暫時未有計劃提供Panasonic 電視機 CX800 / CX850 系列在港發售。 閣下可考慮 CX700 系列,該產品快將於香港發售,詳情敬請留意本公司網站 http://www.panasonic.hk/chinese/products/audio-visual.aspx 更新。