fatlo 當前離線
中級會員
TOP
wunit 當前離線
進階會員
我關心舊果 d 幾時會減價多 d wing1234 發表於 2015-5-29 23:42
cyleung19 當前離線
minazuki 當前離線
新系列冇40", 我有D擔心40"以下未必減太多 我都等緊w700c貪尾 真係慘, 依家冇43吋唔叫電視? 同埋依家好 ... wunit 發表於 2015-6-1 07:36
S-MVA, 178度 KinChungE 發表於 2015-5-30 19:09
KinChungE 當前離線
長老會員
咁40" 4K寫176度係邊隻panel minazuki 發表於 2015-6-1 12:41
有176既VA亦有178既VA, 視乎個別型號 176搵到幾款: KinChungE 發表於 2015-6-1 12:54
chris20202 當前離線
Banned
32吋款有無android tv想買部比媽媽 chris20202 發表於 2015-6-1 12:59
monster2016 當前離線