依家反而想用返4:3添

TOP

不如分享吓可以有神奇妙法去運用畫面直向多出黎10%之着數空間, 令睇片時上下條黑邊個缺點視如無物。我個人就唔識理解有幾正, 因為我用720P上網或做Word, 根本唔會打字打到上畫面頂或底邊, 睇16:9片冇黑邊又冇變型。

TOP

回復 22# 未熟者

最啱用黎放字幕

TOP

回復 23# cheapman

唔係好明 點將數碼電視, DVD, Blueray字幕指定顯示入下面條底黑邊度 唔通係.....
我唔多喜好字幕所以冇乜理

TOP

回復  cheapman

唔係好明 點將數碼電視, DVD, Blueray字幕指定顯示入下面條底黑邊度 唔通係.....
...
未熟者 發表於 2011-3-14 00:31


係!
咁又真係唔係所有嘢都放到既~

CHING唔喜字幕, 咁16:9 good fit啦!

TOP

睇你想要咩size
23' 以下用16:10 OK
23或以上就最好用16:9

TOP

各有各好,........

TOP

回復 24# 未熟者

應該要睇…果條黑邊有冇 signal...屬唔屬於畫面一部分

TOP

本帖最後由 Alchemist_Gold 於 2011-3-19 05:03 編輯

再講下16:10既好處先 LOL
22吋and below, 16:9 重矮過以前17吋crt, 但web site, document都係直落, 個screen 大左既兩邊唔實用, 搞到好似冇換到芒咁

用16:10 睇 4:3 content 畫面會大D!!! XDD

TOP

16:10多120pix好用d

TOP