你既所謂prove咪比人challenge囉,一開頭話個廠可以做少左野,係你先提出先既
要立論唔係你比完你所謂既 ...
kwanchuntat 發表於 2014-11-29 14:57 
你都真係幾鍾意突然改論點 
你 challenge 我個方法唔係共贏,又話應該要退/換
但華碩唔認同囉!人地寧願用我個方法,即係人地覺得我個方法較好;你話唔好,仲有乜根據?
另外,你話「退 / 換」
換係可以只換零件(咪即係維修囉!如果你真係指呢樣,會用「換」字?哈哈)
乜「退」可以只退零件咩?
華碩自己都話,今次壞機係「特殊情況」,所以同意用我個方法,而非用一般方法。
你知唔知咁代乜?
你多數會話「特殊情況」唔一定係次貨;但唔緊要喎~ 我既方法,佢 prefer 多過你既方法。咁你憑乜去質疑我個方法?
多餘! |