我啋過你~
快d LUR 口水講過~
~你好嗎~ 發表於 2014-11-29 12:02


唔好意思
希望唔會引起你不安

TOP

唔好意思
希望唔會引起你不安
botsang 發表於 2014-11-29 12:14



我講下笑喳
唔使咁勞氣~
同朋友落mk鳩嗚下散下心啦

TOP

本帖最後由 kwanchuntat 於 2014-11-29 15:44 編輯
你既講法,完全可以套用返你喥
你要話我個方法唔妥,你咪去 prove 囉!

而至於我個方法,我有 prove 喎 ...
botsang 發表於 2014-11-29 05:10



你既所謂prove咪比人challenge囉,一開頭話個廠可以做少左野,係你先提出先既
要立論唔係你比完你所謂既prove就完既,個prove本身既validity已經可以質疑

換係可以指換零件既,產品召回一定係成部換?

更何況,兩地華碩有認係次貨咩?睇咁耐我就見到兩地華碩既檢查結果就係你部機壞咁簡單,提供既自然係一般維修

TOP

本帖最後由 kwanchuntat 於 2014-11-29 15:03 編輯
由你頭兩句已經知道你又喺喥歪曲事實
判定次貨,我只係用「時間」咩?兩地華碩既檢查結果呢?華碩最終取 ...
botsang 發表於 2014-11-29 10:54



兩地華碩有認係次貨咩?睇咁耐我就見到兩地華碩既檢查結果就係你部機壞咁簡單

TOP

本帖最後由 kwanchuntat 於 2014-11-29 15:05 編輯
Right, 咁就一於再等幾個月,睇吓接續有幾多人出事罷
(註:我係話,留意出事人數;唔係咒其他用家) ...
botsang 發表於 2014-11-29 11:51



用rate來指控個廠比次貨得啖笑

告得入既都係最起碼有physical上既證明、化驗/檢驗,設計/製造出錯,etc

TOP

你既所謂prove咪比人challenge囉,一開頭話個廠可以做少左野,係你先提出先既
要立論唔係你比完你所謂既 ...
kwanchuntat 發表於 2014-11-29 14:57


你都真係幾鍾意突然改論點
你 challenge 我個方法唔係共贏,又話應該要退/換
但華碩唔認同囉!人地寧願用我個方法,即係人地覺得我個方法較好;你話唔好,仲有乜根據?

另外,你話「退 / 換」
換係可以只換零件(咪即係維修囉!如果你真係指呢樣,會用「換」字?哈哈)
乜「退」可以只退零件咩?

華碩自己都話,今次壞機係「特殊情況」,所以同意用我個方法,而非用一般方法。
你知唔知咁代乜?
你多數會話「特殊情況」唔一定係次貨;但唔緊要喎~ 我既方法,佢 prefer 多過你既方法。咁你憑乜去質疑我個方法?
多餘!

TOP

本帖最後由 kwanchuntat 於 2014-11-29 17:42 編輯
你都真係幾鍾意突然改論點
你 challenge 我個方法唔係共贏,又話應該要退/換
但華碩唔認同囉! ...
botsang 發表於 2014-11-29 16:47



我係話如果係次貨,廠有責任用合理方法,包括退/換處理,但都唔代表係必然提供所有方法或會接受額外要求
係咪次貨都未證明到喇

邏輯上冇因果關係,佢用你既方法,原因可以好多,「人地覺得你個方法較好」並冇窮盡所有可能
亦可以係有D麻煩客去投訴,想盡快息事寧人,呢樣根本成日發生

零件唔可以用換字?幾多產品召回係只係提供零件更換?

「特殊情況」證明D咩?呢個詞語本身好含混,亦可以指你身份位置,或有特殊要求,又或者係麻煩客
多人壞機既話,你又會有幾「特殊情況」?

就算佢用你既方法,你既方法點解唔可以係本質上質疑?

同埋d人插得你最勁,係你講到佢有責任用你既方法
係咁貶低對方既工作量同成本,實際只係想為自己拎最多既著數

TOP

我係話如果係次貨,廠有責任用合理方法,包括退/換處理,但都唔代表係必然提供所有方法或會接受額外要求 ...
kwanchuntat 發表於 2014-11-29 17:10


我話零件唔可以用換字咩?
我係話,你咁講即係維修;如果你真係指呢樣,你會用「換」呢個字眼咁間接?(注意:呢個係問句嚟)

你所講既退又好,換又好,華碩一概無揀,而㨂咗我個方法喎!
咁已經証明,你無資格去質疑我方法「對華碩既有利性」

而至於我方法既「合理性」方面
你話華碩可能係礙於麻煩客先咁做;我可以話你知,你枉作小人!
因為華碩講「特殊情況」時,我同佢係傾梗「故障因由」,唔係講梗「申訴理由」;換言之,「特殊」係指故障本身,唔係指人或其他
你唔知頭唔知路,一味喺喥東拉西扯,「想當然」者反而係你
你亦無得怪我唔預早話俾你知
因為我本來純為 causal 分享個人經歷;相信無人會預咗要講到去咁深入吧?

TOP

本帖最後由 kwanchuntat 於 2014-11-29 18:16 編輯
我話零件唔可以用換字咩?
我係話,你咁講即係維修;如果你真係指呢樣,你會用「換」呢個字眼咁間接?( ...
botsang 發表於 2014-11-29 17:47



咁好呀,咁我clarify番,我想講既係次貨既話廠有責任處理,可以包括退/換/維修,但唔一定會提供所有方法或接受特別要求
而且,都係果句,係咪次貨都未證明到
就算係次貨都係上面果句

「麻煩友可能既投訴同訴訟帶來既麻煩」存在與否,已經會影響決擇,有既話對華碩咪不利lo,點揀都要睇條件架,但唔代表方法本身對華碩有利

用得「特殊情況」本身就係想含混,有野唔想講,自然係會夾雜去第二到,知唔知咩叫說話的藝術?唔通當面明示暗示咩

同埋d人插得你最勁,係你講到佢有責任用你既方法
係咁貶低對方既工作量同成本,實際只係想為自己拎最多既著數

TOP

本帖最後由 botsang 於 2014-11-29 19:36 編輯
咁好呀,咁我clarify番,我想講既係次貨既話廠有責任處理,可以包括退/換/維修,但唔一定會提供所有方法 ...
kwanchuntat 發表於 2014-11-29 18:12


華碩都話,呢個故障係特殊情況;咁仲關麻煩客乜事?
難道你認為應該信你個枉作小人既猜測,而非人地既正式結論?
你仲有資格話人想當然?你自己咪做咗囉!

另外,我認為應該用另一種方法嚟處理,係因為我相信呢次係非一般故障(次貨);華碩都話係非一般故障(雖然佢唔用次貨呢個詞),即係肯定「非一般」係啱既。
特殊情況下,要求用特殊方法,就係「攞著數」?
如果係咁「著數」的話,你會否希望自己遇到「特殊故障」?
咪癲啦!!

仲有,都係嗰句,特殊故障下,人地唔願意用你個方法呀!
你醒未呀?仲以為自己有資格批評人地既方法
我個方法對華碩更有利;因為人地揀咗,而且原因與什麼「麻煩客」無關,而係人地都同意今次故障特殊
反而你自己本人,到宜家都仲未可以証明自己既觀點係真確呀,仲夠膽喺喥大放厥詞

TOP