本帖最後由 botsang 於 2014-11-29 04:03 編輯
同樣地,你既「無做多咗野」亦唔代表成立
大家插你,就係你講到佢有責任接受你既option,而且你D理據仲 ...
kwanchuntat 發表於 2014-11-29 03:36 
你即管試吓証實我個方法唔成立囉~
但我要提醒你:
你係咪話過,有問題就應該要「退」先?
但宜家人地寧願揀我個方法喎~(之前已經有講過,只係佢通知得我太遲而已)
即係,相比於「退」(你話係應該既做法),人地自己都認為我個方法令佢更有利
咁你話,我個方法,點會唔優於你所認同既做法?起碼涉事者(我與對方)都認為係咁囉
當事者都認為我個方法比你既方法更有利,都唔知你班人仲嘈嚟做乜 |