好多 = 人人都係?
botsang 發表於 2014-11-29 03:08



咁你比起果D「好多」又有咩特別?

TOP

咁你比起果D「好多」又有咩特別?
kwanchuntat 發表於 2014-11-29 03:08


嗰啲「好多」,根本用唔著我個方法,佢地係本地搞掂
如果佢地同我一樣,由台灣買返嚟,咪用我個方法囉

TOP

本帖最後由 kwanchuntat 於 2014-11-29 03:16 編輯
嗰啲「好多」,根本用唔著我個方法,佢地係本地搞掂
如果佢地同我一樣,由台灣買返嚟,咪用我個方法囉 ...
botsang 發表於 2014-11-29 03:13



咁你仲唔係要求特別服務?

你要既服務比其他人多

服務係跟機架

而且,大規模回收罕見咩?就你想點就點?

TOP

咁你仲唔係要求特別服務?

你要既服務比其他人多

服務係跟機架

而且,大規模回收罕見咩?就你想點就 ...
kwanchuntat 發表於 2014-11-29 03:14


我要求既服務,係另一個方法,唔係比人地多,可以比人地少
起碼,廠方並無做多咗野

TOP

本帖最後由 kwanchuntat 於 2014-11-29 03:21 編輯
我要求既服務,係另一個方法,唔係比人地多,可以比人地少
起碼,廠方並無做多咗野 ...
botsang 發表於 2014-11-29 03:18



紅字challenge左好多次喇

你要求就要比?

同埋有得就咁量化?

本質上就已經唔同

好多大規模回收,有得你要求?

TOP

紅字challenge左好多次喇

你要求就要比?

同埋有得就咁量化?

本質上就已經唔同

好多大規模回收,有 ...
kwanchuntat 發表於 2014-11-29 03:20


你既 challenge,証實咗我個方法會做多咗野咩?
Challenge 而已,唔代表成立

你自己都同意,次貨就應該退
但我唔駛佢退,改為另一個方法(而且兩者之間,佢肯定會寧願唔退)
咁即係有一個 option ,令佢比「退」更有利
咁你仲有乜不滿?

TOP

你既 challenge,証實咗我個方法會做多咗野咩?
Challenge 而已,唔代表成立

你自己都同意,次貨就應該 ...
botsang 發表於 2014-11-29 03:28


同樣地,你既「無做多咗野」亦唔代表成立

大家插你,就係你講到佢有責任接受你既option,而且你D理據仲係一廂情願、自我中心,為自己有利,不斷試圖「最少化」對方既成本

TOP

本帖最後由 botsang 於 2014-11-29 04:03 編輯
同樣地,你既「無做多咗野」亦唔代表成立

大家插你,就係你講到佢有責任接受你既option,而且你D理據仲 ...
kwanchuntat 發表於 2014-11-29 03:36


你即管試吓証實我個方法唔成立囉~

但我要提醒你:
你係咪話過,有問題就應該要「退」先?
但宜家人地寧願揀我個方法喎~(之前已經有講過,只係佢通知得我太遲而已)
即係,相比於「退」(你話係應該既做法),人地自己都認為我個方法令佢更有利
咁你話,我個方法,點會唔優於你所認同既做法?起碼涉事者(我與對方)都認為係咁囉
當事者都認為我個方法比你既方法更有利,都唔知你班人仲嘈嚟做乜

TOP

本帖最後由 kwanchuntat 於 2014-11-29 04:29 編輯
你即管試吓証實我個方法唔成立囉~

但我要提醒你:
你係咪話過,有問題就應該要「退」先?
但宜家人地寧 ...
botsang 發表於 2014-11-29 03:56



一樣野要成立係要提出者prove,而唔係其他人去disprove,有冇聽過羅素的茶壺?呢樣亦係無罪推定既核心思想

人地揀你個方法原因有好多既,可以係有D麻煩客去投訴,想盡快息事寧人

另外你好似將我既「換」字有意無意刪除

TOP

一樣野要成立係要提出者prove,而唔係其他人去disprove,有冇聽過羅素的茶壺?呢樣亦係無罪推定既核心思 ...
kwanchuntat 發表於 2014-11-29 04:09


你既講法,完全可以套用返你喥
你要話我個方法唔妥,你咪去 prove 囉!

而至於我個方法,我有 prove 喎!
理論分析既野,之前已經講咗,不再重覆;宜家只講發生咗既事
華碩自己都認為可行
我聯絡華碩時,除咗提出自己個方法,亦有表示過,如果佢有更有利於彼此既方法,我樂於聽聽
佢後來聯絡我時,話接受我既提議;我亦好奇地問佢,有無用家提出退換(因為我知有其他人中伏),佢亦答我退換皆唔會接受
換言之,佢根本認為你既「應該」方法(退或換),不利於佢,佢唔想接受。反而寧願選擇我個「寄零件」方法,咁就 prove 咗佢度過算過後都同意,用我個方法會更加有利
(以上事情,我喺好早之前已經講過!只係無今次咁詳細而已。唔信的話,自己睇返)

反而係你呢類人,不斷話人「想當然」,卻不知其實係你呢類人先至係「想當然」

(另外,我唔係要避開你一隻字;純粹因為夜咗,集中力差咗而導致)

TOP