對住呢位人兄,我都投晒降.
我覺得中止話題係最明智.
#22~#33
kevin169 發表於 2014-11-29 01:48


你話中止最明智
卻又不斷做「塘邊鶴」,又唔提出論點,又唔係涉事者,又唔提供資料
都唔知你參與呢個討論做乜,典型閒人一件,無聊

TOP

真係有次貨問題係廠既責任,冇人有異議
冇廠可以保證產品冇問題,一間正常既廠有佢地既風險管理,包括最 ...
kwanchuntat 發表於 2014-11-29 02:15


廠如果要合情合理,就應該做好咗本份,俾出合理質素既貨品先
唔好一方面俾次貨,一方面又要用家依照一般情況嚟處理

TOP

廠如果要合情合理,就應該做好咗本份,俾出合理質素既貨品先
唔好一方面俾次貨,一方面又要用家依照一般 ...
botsang 發表於 2014-11-29 02:19



本身就唔係預賣比你,後續本身就suppose唔會成立

TOP

樓主,2點幾啦,
其他維園阿伯訓晒啦.
沒人陪你吹水.
你都早d訓啦.

TOP

本帖最後由 kevin169 於 2014-11-29 02:26 編輯
你話中止最明智
卻又不斷做「塘邊鶴」,又唔提出論點,又唔係涉事者,又唔提供資料
都唔知你參與呢個討論 ...
botsang 發表於 2014-11-29 02:16


你睇左條link先講野啦.
http://www.hkepc.com/forum/redir ... 16&pid=32730777
貼多次俾你睇
--------------------------------------
對住呢位人兄,我都投晒降.
我覺得中止話題係最明智.
#22~#33
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... p;extra=&page=3

TOP

本帖最後由 botsang 於 2014-11-29 02:29 編輯
本身就唔係預賣比你,後續本身就suppose唔會成立
kwanchuntat 發表於 2014-11-29 02:21


佢收錢收得好開心喎
收錢時又唔見佢拒絕,兼且叫我信華碩大牌子

TOP

你睇左條link先講野啦.

貼多次俾你睇
--------------------------------------
對住呢位人兄,我都投晒降 ...
kevin169 發表於 2014-11-29 02:25


所以咪話你無聊囉
喺呢喥講另一個 post

TOP

所以咪話你無聊囉
喺呢喥講另一個 post
botsang 發表於 2014-11-29 02:27


哦,維園阿伯好眼訓.要去訓啦.
樓主,你有意見想發表,請留言吧.

TOP

佢收錢收得好開心喎
botsang 發表於 2014-11-29 02:26



邊個理你拎件貨去邊

TOP

哦,維園阿伯好眼訓.要去訓啦.
樓主,你有意見想發表,請留言吧.
kevin169 發表於 2014-11-29 02:30


有意見都唔係向你講啦,無聊人

TOP