botsang 當前離線
進階會員
對住呢位人兄,我都投晒降. 我覺得中止話題係最明智. #22~#33 kevin169 發表於 2014-11-29 01:48
TOP
真係有次貨問題係廠既責任,冇人有異議 冇廠可以保證產品冇問題,一間正常既廠有佢地既風險管理,包括最 ... kwanchuntat 發表於 2014-11-29 02:15
kwanchuntat 當前離線
中級會員
廠如果要合情合理,就應該做好咗本份,俾出合理質素既貨品先 唔好一方面俾次貨,一方面又要用家依照一般 ... botsang 發表於 2014-11-29 02:19
kevin169 當前離線
你話中止最明智 卻又不斷做「塘邊鶴」,又唔提出論點,又唔係涉事者,又唔提供資料 都唔知你參與呢個討論 ... botsang 發表於 2014-11-29 02:16
本身就唔係預賣比你,後續本身就suppose唔會成立 kwanchuntat 發表於 2014-11-29 02:21
你睇左條link先講野啦. 貼多次俾你睇 -------------------------------------- 對住呢位人兄,我都投晒降 ... kevin169 發表於 2014-11-29 02:25
所以咪話你無聊囉 喺呢喥講另一個 post botsang 發表於 2014-11-29 02:27
佢收錢收得好開心喎 botsang 發表於 2014-11-29 02:26
哦,維園阿伯好眼訓.要去訓啦. 樓主,你有意見想發表,請留言吧. kevin169 發表於 2014-11-29 02:30