設計或製造冇問題=唔會壞?

回收係講call back呀,成批收番

你呢D個件最多叫維修或退貨 ...
kwanchuntat 發表於 2014-11-28 23:58


「全面回收」先至係呀
「回收」唔一定係所有,一件或一批,都可以係「回收」

TOP

在你眼中,俾足錢卻收到次貨,要求補救既,係「無賴」
收足錢卻交出次貨既一方,反而唔係
你顛 ...
botsang 發表於 2014-11-29 00:10



保養期內壞=次貨?

原來講咁耐,你對電子產品既觀念可以同一般人咁唔同

TOP

同你呢種人講都浪費時間,照你咁講,隻 mon 保三年嘅,就三年有問題都應該退貨。咁先係你口中負責任。 ...
indigo 發表於 2014-11-29 00:10


好明顯,你仲係以為呢次一般情況下既故障
你到底知唔知,點解會話件貨本身就有質素問題呀?

TOP

由始到終,你將產品質素問題歸於個客「賭輸咗」,已經歪曲事實得非常離譜
買野唔係賭博,華碩亦唔係賭場 ...
botsang 發表於 2014-11-28 23:43



電子產品壞=廠方有錯?

呢個世界冇一樣電子產品係保養期內唔會壞

電子產品既壽命本身就有不確定性,本身就有風險,所以先有保養期來補償

TOP

好明顯,你仲係以為呢次一般情況下既故障
你到底知唔知,點解會話件貨本身就有質素問題呀? ...
botsang 發表於 2014-11-29 00:15



證據就係forum有人講壞?

TOP

好明顯,你仲係以為呢次一般情況下既故障
你到底知唔知,點解會話件貨本身就有質素問題呀? ...
botsang 發表於 2014-11-29 00:15



    七日一換一係合理時間,大家約定俗成,你要三個月都退貨,只係無賴。你口口聲聲話有問題,無數量無數據,得把口,講乜呢?

TOP

「全面回收」先至係呀
「回收」唔一定係所有,一件或一批,都可以係「回收」 ...
botsang 發表於 2014-11-29 00:13



係香港,我未聽過一件貨一般情況下會用回收呢個詞語

TOP

證據就係forum有人講壞?
kwanchuntat 發表於 2014-11-29 00:19



    Bingo!

TOP

保養期內壞=次貨?

原來講咁耐,你對電子產品既觀念可以同一般人咁唔同 ...
kwanchuntat 發表於 2014-11-29 00:13


你有無睇 post 架?
從來華碩保養,都唔包人為或意外問題(除非買咗保險);佢 check 過,受理,即係已經排除咗呢兩項原因
三個月之內壞,可以肯定無可能係自然老化
剩低既,除咗出廠時既品質問題,仲可以有乜其他可能?

TOP

證據就係forum有人講壞?
kwanchuntat 發表於 2014-11-29 00:19


所以話你無睇 post 囉

TOP