botsang 當前離線
進階會員
設計或製造冇問題=唔會壞? 回收係講call back呀,成批收番 你呢D個件最多叫維修或退貨 ... kwanchuntat 發表於 2014-11-28 23:58
TOP
kwanchuntat 當前離線
中級會員
在你眼中,俾足錢卻收到次貨,要求補救既,係「無賴」 收足錢卻交出次貨既一方,反而唔係 你顛 ... botsang 發表於 2014-11-29 00:10
同你呢種人講都浪費時間,照你咁講,隻 mon 保三年嘅,就三年有問題都應該退貨。咁先係你口中負責任。 ... indigo 發表於 2014-11-29 00:10
由始到終,你將產品質素問題歸於個客「賭輸咗」,已經歪曲事實得非常離譜 買野唔係賭博,華碩亦唔係賭場 ... botsang 發表於 2014-11-28 23:43
好明顯,你仲係以為呢次一般情況下既故障 你到底知唔知,點解會話件貨本身就有質素問題呀? ... botsang 發表於 2014-11-29 00:15
indigo 當前離線
「全面回收」先至係呀 「回收」唔一定係所有,一件或一批,都可以係「回收」 ... botsang 發表於 2014-11-29 00:13
證據就係forum有人講壞? kwanchuntat 發表於 2014-11-29 00:19
保養期內壞=次貨? 原來講咁耐,你對電子產品既觀念可以同一般人咁唔同 ... kwanchuntat 發表於 2014-11-29 00:13