0012211 當前在線
進階會員
原帖由 TeraBytes 於 2006-4-15 15:07 發表 同埋發覺LCD真係唔係幾適合用來睇戲.... 而家隻中置喇叭都唔知點擺好!
TOP
yinyin_xp 當前離線
中級會員
roy2005 當前離線
VK 當前離線
原帖由 VK 於 2006-4-15 15:27 發表 會唔會覺得暗一點呢? 我隻Dell 2007WFP 尋晚 set 好左,default brightness好似唔係好夠,較盡先差唔多,但我另一隻 Philips 200W6較80%已經好光。 漏光情況就 Dell 2007WFP 好好多,黑色好均勻,唔似Philips 有 ...
TeraBytes 當前離線
低端會員
特級會員
原帖由 0012211 於 2006/4/15 03:28 PM 發表 你哋幾時confirm買?
原帖由 TeraBytes 於 2006-4-15 15:31 發表 6/4 AM