原帖由 TeraBytes 於 2006-4-15 15:07 發表
同埋發覺LCD真係唔係幾適合用來睇戲....
而家隻中置喇叭都唔知點擺好!

Y唔啱睇戲,only因為speaker?

TOP

Thanks for your sharing  

I am waiting for mine

TOP

原帖由 TeraBytes 於 2006-4-15 15:07 發表
同埋發覺LCD真係唔係幾適合用來睇戲....
而家隻中置喇叭都唔知點擺好!


擺喺上面咪得lor

TOP

會唔會覺得暗一點呢?
我隻Dell 2007WFP 尋晚 set 好左,default brightness好似唔係好夠,較盡先差唔多,但我另一隻 Philips 200W6較80%已經好光。
漏光情況就 Dell 2007WFP 好好多,黑色好均勻,唔似Philips 有一笪笪光。

TOP

你係打俾佢confirm買?

TOP

會唔會覺得暗一點呢?
我隻Dell 2007WFP 尋晚 set 好左,default brightness好似唔係好夠,較盡先差唔多,但我另一隻 Philips 200W6較80%已經好光。
漏光情況就 Dell 2007WFP 好好多,黑色好均勻,唔似Philips 有一笪笪光。

TOP

原帖由 VK 於 2006-4-15 15:27 發表
會唔會覺得暗一點呢?
我隻Dell 2007WFP 尋晚 set 好左,default brightness好似唔係好夠,較盡先差唔多,但我另一隻 Philips 200W6較80%已經好光。
漏光情況就 Dell 2007WFP 好好多,黑色好均勻,唔似Philips 有 ...

你哋幾時confirm買?

TOP

原帖由 0012211 於 2006/4/15 03:28 PM 發表

你哋幾時confirm買?


6/4 AM

TOP

原帖由 TeraBytes 於 2006-4-15 15:31 發表


6/4 AM

咁早…

TOP

個mon d色水點?

TOP