用Xperia 1睇
一次過J哂 4K HDR 60Hz

不過唔知係咪拍攝手法問題 似打緊機多過睇戲

TOP

尼套藍光睇左
60fps真係好順
我都希望全部藍光標準升上60fps

TOP

好明顯係錯區

Gemini Man 一定要開 Dolby Vision
同HDR10爭好遠
60hz好似睇電視
套戲劇情麻麻 ...


TOP

好明顯係錯區

Gemini Man 一定要開 Dolby Vision
同HDR10爭好遠
60hz好似睇電視
套戲劇情麻麻 ...

...
naomi 發表於 2021-2-11 00:40


呢部係咩player

TOP

好多英文評論 話佢太滑太假, 似記錄片咁. 攪到太似做戲, 不及本來平時的24FPS. ...
askl 發表於 2021-2-8 11:33

有後製好正常。。,

只不過滑得有 d假

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)

TOP

有後製好正常。。,

只不過滑得有 d假

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)
kofz 發表於 2021-2-11 17:13


因為,好多動作都好流....似打機仲要唔多得既game多過認真中

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

呢部係咩player
gerrardjamie 發表於 2021-2-11 03:21



LX500

TOP

本身套片用120fps 4K 3D拍攝

TOP

回覆  Dcup

其實全部電影都係咁. 但佢60FPS就太仔細, 仔細到D假位俾觀眾睇到晒囉.

平時24FPS 好快就過左 ...
askl 發表於 2021-2-11 22:52



    有幾下通度右邊再去左邊掃,hea到己經翻唔到入場戲到


TOP