carl.20150508 當前離線
CEO
進階會員
用緊21:9 curve , 用過返唔到轉頭 via HKEPC Ionic Reader v1.7.0 - iPhone lpsummer 發表於 2017-9-20 11:17
TOP
21:9 若不是曲mon 感覺無乜震撼感 via HKEPC Reader for Android FTO 發表於 2017-9-20 08:05
king34312 當前離線
中級會員
lpsummer 當前離線
初級會員
CHING用緊邊隻MODEL? carl.20150508 發表於 2017-9-20 23:12
samuel4965 當前離線
青島 當前離線
LG 29UC88得唔得? via HKEPC Reader for Android samuel4965 發表於 2017-9-21 10:56
nuuanu 當前離線
回覆 samuel4965 我用緊水貨,用得幾開心 nuuanu 發表於 2017-9-27 15:45