有無心急到咁.....
tatgor 發表於 2014-11-20 23:12


以為要排隊幾個月

TOP

哎真黑仔, 不如你係香港買過部, 台灣呢隻整番就賣咗佢

TOP

有時 D 野就係咁... 有保唔會壞, 冇保就出事....

TOP

哎真黑仔, 不如你係香港買過部, 台灣呢隻整番就賣咗佢
iamgozilla 發表於 2014-11-20 23:29



呢個都係一個solution

TOP

哎真黑仔, 不如你係香港買過部, 台灣呢隻整番就賣咗佢
iamgozilla 發表於 2014-11-20 23:29


諗住遲啲拎過台灣,交低俾嗰邊既同事處理,整好就通知我
到時一係就叫佢喺台灣幫我賣咗去,一係就再拎返嚟香港用

TOP

諗住遲啲拎過台灣,交低俾嗰邊既同事處理,整好就通知我
到時一係就叫佢喺台灣幫我賣咗去,一係就再拎返 ...]

下次咪再買D貴到死又無國際保的玩具返香港

TOP

不幸中之大幸......
CHECK 過, 佢隻腳架原來好易拆, 可以淨帶 MON 過去台灣
咁會易運送好多

TOP

師兄!我都係起8尾起中田到入貸,我都奶左野,我關淨個Mon 有時左邊變左宗色,右邊就黑色正常

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

師兄!我都係起8尾起中田到入貸,我都奶左野,我關淨個Mon 有時左邊變左宗色,右邊就黑色正常 ...
kan2816 發表於 2014-11-21 18:30


咁奇異??
睇嚟華碩啲野真係信唔過,旗艦級都咁多問題

TOP