botsang 當前離線
進階會員
有無心急到咁..... tatgor 發表於 2014-11-20 23:12
TOP
iamgozilla 當前離線
issachar 當前離線
tatgor 當前離線
哎真黑仔, 不如你係香港買過部, 台灣呢隻整番就賣咗佢 iamgozilla 發表於 2014-11-20 23:29
諗住遲啲拎過台灣,交低俾嗰邊既同事處理,整好就通知我 到時一係就叫佢喺台灣幫我賣咗去,一係就再拎返 ...]
kan2816 當前離線
中級會員
DUP 當前離線
Banned
師兄!我都係起8尾起中田到入貸,我都奶左野,我關淨個Mon 有時左邊變左宗色,右邊就黑色正常 ... kan2816 發表於 2014-11-21 18:30