本帖最後由 bad3luck 於 2011-3-13 16:49 編輯
16:10 原先出o既初衷係因為夠新…比例更「完美」…同 provide 多d area 俾你做野 (that's why d mon for wo ...
andymok 發表於 2011-3-13 12:45 
其實都唔咪吹風咁簡單,直頭係夾埋 ..... 吹水 ,
如果 16:10 唔好用, 就唔會一開始出呢個 config ?
高階 mon , 因為真係囉泥做野,你要人地肯用你 16:9 先得!唔咪幾條友夾埋做大龍鳳就得
所以依家得返,小貓三、四隻,佢地仍然要出 16:10 .
因為邊果轉 16:9,就等於邊個自動退出高階 market!
所以做野既,要 prof. 既,用返 16:10,玩野既 16:9!
再講你又知唔知用16:9 切割 23.6吋,生產商可以做多好多塊 panel 出黎!
每年鎖售 LCD 數目黎講,比果少少錢做下宣傳,話囉個 mon 黎睇片,而好多人又無所謂,最緊要平!
點解唔賺多d , 賺到豬頭咁! |