本帖最後由 bad3luck 於 2011-3-13 16:49 編輯
16:10 原先出o既初衷係因為夠新…比例更「完美」…同 provide 多d area 俾你做野 (that's why d mon for wo ...
andymok 發表於 2011-3-13 12:45


其實都唔咪吹風咁簡單,直頭係夾埋 ..... 吹水
如果 16:10 唔好用, 就唔會一開始出呢個 config  ?
高階 mon , 因為真係囉泥做野,你要人地肯用你 16:9 先得!唔咪幾條友夾埋做大龍鳳就得
所以依家得返,小貓三、四隻,佢地仍然要出 16:10 .
因為邊果轉 16:9,就等於邊個自動退出高階  market!
所以做野既,要 prof. 既,用返 16:10,玩野既 16:9!
再講你又知唔知用16:9 切割 23.6吋,生產商可以做多好多塊 panel 出黎!
每年鎖售 LCD 數目黎講,比果少少錢做下宣傳,話囉個 mon 黎睇片,而好多人又無所謂,最緊要平!
點解唔賺多d , 賺到豬頭咁!

TOP

做野方面真係16:10 好用D....但播片方面真係會買返16:9...
我依家用緊果個係16:10....成日都覺得播片果時上下黑左會好吾舒服...
下次換mon 都會換返16:9

TOP

而家咁gei 情況
我安慰自己不如買兩個16:9 算~~面積反而更大~~

TOP

本帖最後由 ckyuen2 於 2011-3-13 19:54 編輯

上網用16:10好啲,16:9旁邊太多空白位
兩個16:9又係嘥電
(用黑框Mon就唔會覺得啲黑邊有咁大問題)

不過24"以下16:10真係貴得唔合理
我舊年都係搵個陳列貨算數
24"叫做正常少少

TOP

16:9

TOP

有16:10就入

TOP

16:10 但一定要 support 1:1 唔overscan

TOP

上網用16:10好啲,16:9旁邊太多空白位
兩個16:9又係嘥電
(用黑框Mon就唔會覺得啲黑邊有咁大問題)

不過24"以 ...
ckyuen2 發表於 2011-3-13 19:50



    用得著咪唔叫嘥囉

TOP

有16:10我會用16:10

p.s.用緊19" 16:10

TOP

本帖最後由 cheapman 於 2011-3-14 00:21 編輯

16:9 太長了..
16:10 for sure!
最近換MON都要換返DELL U2410 16:10 先安落 始終接受唔到16:9電腦用

睇片我好少留意條邊, 所以16:10都OKAY

TOP