happygo28 當前離線
進階會員
原帖由 YANG 於 2009-3-22 21:39 發表 TOPCON最新18.5吋Ringo19水晶面顯示器,支援1920x1080解像度. 最高對比度15000:1,反應時間2ms,支援DVI及VGA,但不支援HDMI. 3月21日推出,三年上門全包保養,只賣$899. 如果唔係買左Acer X203H在先,一定買呢個,只係俾多11蚊就買到全高清.
TOP
KinChungE 當前離線
長老會員
原帖由 happygo28 於 2009-3-22 23:45 發表 睇 spec. 就非常吸引, 但以用 topcon 經驗 3 年之後死嘅機會好大. 都係唔買.
原帖由 KinChungE 於 2009-3-22 23:46 發表 我隻Topcon D1-170用左>5年
原帖由 happygo28 於 2009-3-22 23:51 發表 加加埋 我及我 d 朋友用咗成 5 部 topcon 15" ~ 17" 都係 3年 ~ 4年 唔過 5年就死 (多數震畫面)
winwincatcat 當前離線
Banned
tbpatrick 當前離線
我喜歡做甜狼~ 皆因我做得開心 .
raytsui00 當前離線
jj-200 當前離線
暴龍@JL 當前離線
中級會員
原帖由 jj-200 於 2009-3-23 04:40 發表 最怕細mon,要畫面清又要行盡解析度, 行1920x1080無24"我都唔會用
link520 當前離線
晴