原帖由 YANG 於 2009-3-22 21:39 發表
TOPCON最新18.5吋Ringo19水晶面顯示器,支援1920x1080解像度.
最高對比度15000:1,反應時間2ms,支援DVI及VGA,但不支援HDMI.
3月21日推出,三年上門全包保養,只賣$899.

如果唔係買左Acer X203H在先,一定買呢個,只係俾多11蚊就買到全高清.

睇 spec. 就非常吸引,  但以用 topcon 經驗 3 年之後死嘅機會好大.  都係唔買.

TOP

原帖由 happygo28 於 2009-3-22 23:45 發表

睇 spec. 就非常吸引,  但以用 topcon 經驗 3 年之後死嘅機會好大.  都係唔買.

我隻Topcon D1-170用左>5年

TOP

原帖由 KinChungE 於 2009-3-22 23:46 發表

我隻Topcon D1-170用左>5年

加加埋 我及我 d 朋友用咗成 5 部 topcon 15" ~ 17" 都係 3年 ~ 4年 唔過 5年就死 (多數震畫面)

TOP

原帖由 happygo28 於 2009-3-22 23:51 發表

加加埋 我及我 d 朋友用咗成 5 部 topcon 15" ~ 17" 都係 3年 ~ 4年 唔過 5年就死 (多數震畫面)

震畫面好簡單
開住mon情況下, 拔火牛電線, 10秒後重插, 就會正常
我個mon新翻黎已經成日有呢個況情況

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原帖由 happygo28 於 2009-3-22 23:45 發表

睇 spec. 就非常吸引,  但以用 topcon 經驗 3 年之後死嘅機會好大.  都係唔買.


我隻topcon都用0左5年以上喎
15" lcd L2-150
機背寫住
02年4月貨仔
[全程無壞過]

[ 本帖最後由 tbpatrick 於 2009-3-23 01:34 編輯 ]

TOP

19" 行1920 x 1080..行windows..咪仲細個我隻20"...眼都懞埋...

TOP

最怕細mon,要畫面清又要行盡解析度,
行1920x1080無24"我都唔會用

TOP

原帖由 jj-200 於 2009-3-23 04:40 發表
最怕細mon,要畫面清又要行盡解析度,
行1920x1080無24"我都唔會用


咁要錢"$$$"做人既即....
講真 你24" 又唔會lee個價啦
係咪先?

適合貧窮貪心型人士:D
就好似我咁
岩晒
不過未有意換MON住

TOP

原帖由 jj-200 於 2009-3-23 04:40 發表
最怕細mon,要畫面清又要行盡解析度,
行1920x1080無24"我都唔會用

同意~比我就情願比多d錢buy大size d喇~

TOP