apps utube , netfilx 個d 自己裝 work 嗎?
仲有sony 行貨好有4k 片源你睇, 大陸行機唔知有無呢?
ch ...
momolee 發表於 2017-6-16 00:31 
netflix 我裝到, 不過無ac 無用
youtube spotify 果d 都無問題
不過唔會裝到google play
行貨好有4k 片源??
我唔知喎,佢有幾個大陸app 你用,不過我無試過,應該都有野睇,全部hide 鬼哂
4k片我自己bt ,駁左上網入nas 睇,無問題
同埋駁埋電腦
唯一問題係唔識自己開中文字幕,因為佢default 開字幕1
但係翡翠台,1 果個係英文, 2先係繁中,3係殘體
同埋我駁左amp. 佢會自己跳去聲道3.
同埋無左mheg5 睇天氣果d 無聊功能
其他無問題啦 |