香港人幫襯開深圳果間蟲X店,49x9000e 6400人仔加650運費(共8090港紙)直送香港屋企,個老闆幫你試機裝機 ...
9sea君 發表於 2017-6-15 21:06



    ching 暫時除左netfilx 睇唔到仲有無其他問題呢?
睇完你個價真係唔想等行貨跌價, 至少等多 半年, 除非又有塵烈品執, 但邊咁多

TOP

apps utube , netfilx 個d 自己裝 work 嗎?
仲有sony 行貨好有4k 片源你睇, 大陸行機唔知有無呢?
ch ...
momolee 發表於 2017-6-16 00:31


netflix 我裝到, 不過無ac 無用
youtube spotify 果d 都無問題
不過唔會裝到google play
行貨好有4k 片源??
我唔知喎,佢有幾個大陸app 你用,不過我無試過,應該都有野睇,全部hide 鬼哂


4k片我自己bt ,駁左上網入nas 睇,無問題
同埋駁埋電腦

唯一問題係唔識自己開中文字幕,因為佢default 開字幕1
但係翡翠台,1 果個係英文, 2先係繁中,3係殘體

同埋我駁左amp. 佢會自己跳去聲道3.
同埋無左mheg5 睇天氣果d 無聊功能
其他無問題啦

TOP

netflix 我裝到, 不過無ac 無用
youtube spotify 果d 都無問題
不過唔會裝到google play
行貨好有4k 片 ...
nikkotsoi 發表於 2017-6-16 01:01



    謝謝解答

TOP

本帖最後由 momolee 於 2017-6-16 01:09 編輯

回覆 182# nikkotsoi


    不過唔會裝到google play ?
即係全部要用apk 檔用usb 手指裝入去?
佢本身有無一個好似mkt 咁既野比人下載apps 呢?

TOP

netflix 我裝到, 不過無ac 無用
youtube spotify 果d 都無問題
不過唔會裝到google play
行貨好有4k 片 ...
nikkotsoi 發表於 2017-6-16 01:01

之前有師兄教咁set, 可否set default 字幕2是否成功?
http://www.hkepc.com/forum/redir ... 52&pid=36372918

TOP

回覆 184# momolee
有,大陸app store ,無玩過
因為我裝個es file explorer 就直接連我電腦裝apk好過

google play 當然裝唔到
玩過android 手機都知, google play services 係要 root permission 先裝到
除非root 到部電視,否則無咩機會裝到個gooogle play

要平定要google, 自己取捨啦
我自己裝個youtube 就夠了,有咩玩啊上網禁翻去電腦就夠做

TOP

之前有師兄教咁set, 可否set default 字幕2是否成功?
sharp 發表於 2017-6-16 01:32


把「字幕設定」設為「基本」
呢個只係將字幕set 為default 開字幕
無得揀 字幕1/2

我有部40w800c ,港行, 其實都係set 左 字幕1 for 翡翠台 default
但果部機 字幕1 係 繁中,相信係sony hk 係fw 調較左

我地水貨機只好禁多下啦

TOP

沒木架ok?

via HKEPC Reader for Android

TOP

以行機x7500d 為例,用得最多都係netflix
其他野有裝不過慢到你都唔會想用。

如果大陸機平咁多,又裝到netflix
其實已夠。

TOP

回覆  momolee
有,大陸app store ,無玩過
因為我裝個es file explorer 就直接連我電腦裝apk好過

google ...
nikkotsoi 發表於 2017-6-16 04:06



    其實電視無GOOGLE 對我影響不大, PS4, XBOX, 電腦等都可以搞掂APPS 問題
無錯裝到UTUBE 其實已經夠玩
最緊要部電視運落黎平平安安健健康康就可以

TOP