1)你唔識法律的話,唔怪得你
2)如果我叫佢用較高成本既方法嚟處理,就唔合理;我既方法有令佢成本提高 ...
botsang 發表於 2014-11-28 19:42 
1) 對唔住, 我唔識法律. 或者你就係法律, 因為你覺得不合理嘅就係不合理.
2) 你睇番我第一個覆你嘅 post, 你成日以為幫到所有人慳到錢, 結果最後會係三輸局面. 搵本 econ, marketing 嘅書進修下啦
3) 投訴同埋入稟係兩回事, 投訴唔使乜野成本家, 入稟就要洗錢. 既然你覺得自己嘅理據係何其有力, 台灣華碩係何其不該, 你就應該入稟告到佢賠錢比你啦. 投訴? 你可以去問下消委會年終有幾多人去投訴, 有幾多係真係合理.
4) 拎部壞嘅機去檢查, 檢查到係壞嘅, 咁代表乜野呢?? 除左代表你部機係壞之外, 我諗唔到第二樣, 三個月就壞唔代表就要 recall, DOA 嗰 D 點算?? 係咪要成條 production line 砍斷重練, 成個 product 推倒重來??
提你一句, 唔好將自己放到天咁大, 你只係台灣華碩眾多客戶產品入面, 其中一件產品嘅其中一個小客戶, 對香港華碩唻講, You are nothing. |