好呀!你夠膽咪話,三個月(唔係三年,係三個月)未夠就出事,而且唔係單獨事件,呢個唔係廠方生產及品質 ...
botsang 發表於 2014-11-28 19:46


電子野一兩個月壞大有人在.
得閒去睇下asus padfone電話系列

TOP

好呀!你夠膽咪話,三個月(唔係三年,係三個月)未夠就出事,而且唔係單獨事件,呢個唔係廠方生產及品質 ...
botsang 發表於 2014-11-28 19:46



咁樣就係證據?證據同猜測識唔識分?

你係forum見到既自然係有問題先出post,冇問題既你又知有幾多?

而且就算真係故障率高,亦唔係直接證據

我再重覆,就算真係有問題要回收、賠償,都有指定途徑

TOP

講左咁耐,圖呢?
有圖有真相.
kevin169 發表於 2014-11-28 19:39


宜家喺台灣華碩等梗攞機呀!有圖有真相

image.jpg

TOP

電子野一兩個月壞大有人在.
得閒去睇下asus padfone電話系列
kevin169 發表於 2014-11-28 19:50


多謝你指出,華碩原來電話都唔掂

TOP

本帖最後由 kwanchuntat 於 2014-11-28 20:00 編輯
投訴佢係一回事(台灣進行)
要求佢補鑊,唔代表一定要喺台灣先至合理囉 ...
botsang 發表於 2014-11-28 19:49

copy前面:

咩都有人投訴啦,入到先講

產品處理一般規限係原在地到做根本係常識

你想係台灣告佢唔係香港負責?上到法庭你贏到既話應該會成為案例

就係有問題要負責,要負既責任亦係reasonable,唔係無限大

TOP

佢d電話唔得,都唔係第一日既事.

TOP

多謝你指出,華碩原來電話都唔掂
botsang 發表於 2014-11-28 19:54



唉,如果我早D見到可以加埋***、死雞、……

死雞仲好似唔受香港end user rma

TOP

費事俾人話我幅圖証明唔到,嚟多張

image.jpg

TOP

1)你唔識法律的話,唔怪得你
2)如果我叫佢用較高成本既方法嚟處理,就唔合理;我既方法有令佢成本提高 ...
botsang 發表於 2014-11-28 19:42


1)        對唔住, 我唔識法律. 或者你就係法律, 因為你覺得不合理嘅就係不合理.
2)        你睇番我第一個覆你嘅 post, 你成日以為幫到所有人慳到錢, 結果最後會係三輸局面. 搵本 econ, marketing 嘅書進修下啦
3)        投訴同埋入稟係兩回事, 投訴唔使乜野成本家, 入稟就要洗錢. 既然你覺得自己嘅理據係何其有力, 台灣華碩係何其不該, 你就應該入稟告到佢賠錢比你啦. 投訴? 你可以去問下消委會年終有幾多人去投訴, 有幾多係真係合理.
4) 拎部壞嘅機去檢查, 檢查到係壞嘅, 咁代表乜野呢?? 除左代表你部機係壞之外, 我諗唔到第二樣, 三個月就壞唔代表就要 recall, DOA 嗰 D 點算?? 係咪要成條 production line 砍斷重練, 成個 product 推倒重來??

提你一句, 唔好將自己放到天咁大, 你只係台灣華碩眾多客戶產品入面, 其中一件產品嘅其中一個小客戶, 對香港華碩唻講, You are nothing.

TOP

本帖最後由 botsang 於 2014-11-28 20:38 編輯
咁樣就係證據?證據同猜測識唔識分?

你係forum見到既自然係有問題先出post,冇問題既你又知有幾多?

...
kwanchuntat 發表於 2014-11-28 19:52



區分設計問題定製造問題,有意義咩?
難道設計有問題先有責任回收,製造有問題就無?(另外順帶問多句:你識唔識分「回收」及「全面回收」?)

我部機三個月內就出事,好顯唔會係正常老化,亦唔會係人為問題(如果係人為,華碩一定會指出,亦唔會幫我修理;而佢宜家就修理咗);唔係用家既人為因素,亦唔係老化,咁除咗廠方既問題,仲可以有乜可能?
賣咗有問題既產品俾人,你以為叫人拎返嚟整就係負責任?

宜家我又無要求佢回收,只想佢用一個方法,將佢既錯失對用家所構成既困擾減少,有問題咩?
佢出錯在先,對用家構成困擾,點解唔係佢去方便用家,要用家去遷就佢?公平咩?

TOP