賣完有問題既產品,就用自己既 policy 嚟做擋箭裨?
你唔係天真到以為法庭因為廠方內部既 policy,就免除 ...
botsang 發表於 2014-11-28 19:16



你證明到有產品缺憾先啦,學indigo ching講,「請你提供合理嘅證明, 而唔係上 forum 話見到好多人部機有問題囉」

就算真係有,產品回收都有指定途徑,唔會你想點就點

TOP

你以為最終負責者係進口商?
botsang 發表於 2014-11-28 19:20



你要claim責任唔駛去佢所在地?

或者claim代理人

TOP

有何唔公平?產品處理一般規限係原在地到做根本係常識

身在何處冇影響?

你要告都要係台灣告 ...
kwanchuntat 發表於 2014-11-28 19:21


你唔見我已經話咗,我已經喺台灣官方機構投訴梗?
駛你叫?

TOP

咁即係唔駛有機喺 workshop,都可以由 warehouse 拎零件出嚟啦
多謝你証明呢一點 ...
botsang 發表於 2014-11-28 19:22



應左indigo ching #148先喇

TOP

你以為買咗就等於接受條款,就証明咗你唔識法律
條款如果在法理上屬於不公平(包括產品既質素如果唔達合 ...
botsang 發表於 2014-11-28 19:14


你以為買咗就等於接受條款,就証明咗你唔識法律
呢句簡直無得頂, 你可以轉行去賣老翻啦. 反正你一樣可以當 EULA 為無物嘅.

條款如果在法理上屬於不公平(包括產品既質素如果唔達合理水平),該條款係生效唔到架;甚至賣方可能被搵詐騙
的確係呀, 不過我自問覺得廠方提供本地保用, 要你將部機送番當地作維修有幾咁不合理囉. 你諗清楚自己個 case 係點先啦.

另外,一個 mon 既合理使用期係唔係只得三個月,你要法庭話你知?
仲有,不論我身在何處,只要交易喺台灣進行,而且係同台灣公司進行,就受台灣法律規管(睇怕你真係唔知)

首先合理使用年期唔係睇你呢一位或者睇你見到 forum 上部好多人壞機嗰 D, 係睇番整體出貨數量同埋維修數量, 你同法庭講我部機三個月壞左, 你估法庭會唔會睬你啦?? 或者你搵多 D 苦主一齊入稟囉, 機會應該大 D 嘅.
係呀, 受台灣法例規管, 不過香港唔會受理囉, 請你去台灣投訴華碩啦.

根據台灣法例,如果有理由証明產品本身有問題,廠方既責任唔止係維修範咁簡單,退換甚至賠償既 case亦都多的是
所以咪諗住區區保養條款就以為可以做擋箭牌!

好在你都識寫有理由証明, 咁你個理由係乜呀?? 你部機壞左同埋 forum 上好多人部機壞左囉. 合唔合理?? 唔知!

TOP

你證明到有產品缺憾先啦,學indigo ching講,「請你提供合理嘅證明, 而唔係上 forum 話見到好多人部機有 ...
kwanchuntat 發表於 2014-11-28 19:24


香港華碩同台灣華碩維修部,都証明部機有問題
唔知咁是否仲唔夠?

TOP

你要claim責任唔駛去佢所在地?

或者claim代理人
kwanchuntat 發表於 2014-11-28 19:25


你以為一定要去所在地 claim?

TOP

咁即係唔駛有機喺 workshop,都可以由 warehouse 拎零件出嚟啦
多謝你証明呢一點 ...
botsang 發表於 2014-11-28 19:22



    有得上門維修嘅未有囉, 由代理嘅 authorized engineer 拎件零件上門整, 不過唔係你咁樣囉.

TOP

本帖最後由 kwanchuntat 於 2014-11-28 19:33 編輯
香港華碩同台灣華碩維修部,都証明部機有問題
唔知咁是否仲唔夠?
botsang 發表於 2014-11-28 19:29



部機有問題又點?等於出廠時有問題?

呢個世界有機係唔會壞?

偷換概念

TOP

你以為一定要去所在地 claim?
botsang 發表於 2014-11-28 19:29



你覺得你全世界隨便一個地方claim到?

咁我唔知點解D人要去外國法院告

TOP