個mon從蘇州到了深圳,尋日物流顯示簽收失敗(不明)

到現在還沒更新出物流信息,完全唔知順豐搞乜野。



via HKEPC IR Pro 3.5.2 - Android(3.2.0)

TOP

個mon從蘇州到了深圳,尋日物流顯示簽收失敗(不明)

到現在還沒更新出物流信息,完全唔知順豐搞乜野。
: ...
1chi 發表於 2019-7-31 13:15



    你是係淘寶度睇物流 定 直接上 SF 個網度打運單號碼睇?

TOP

tb官方鋪c32v1qds 1199, 32寸曲mon 1080p 咁平??

TOP

你是係淘寶度睇物流 定 直接上 SF 個網度打運單號碼睇?
joe1405 發表於 2019-7-31 14:33

兩者都有,連支付寶物流都有得睇,有可能係丟失了,,今日再沒信息就要通知賣方解決

via HKEPC IR Pro 3.5.2 - Android(3.2.0)

TOP

兩者都有,連支付寶物流都有得睇,有可能係丟失了,,今日再沒信息就要通知賣方解決

via HKEPC ...
1chi 發表於 2019-7-31 14:41



    我果個mon 本身係 SF 個網度睇,昨天全日都寫住預定昨晚10點到
之後又無啦啦變左 昨晚7:30到, 但一直都未收到。
而家睇唔到時間,淨係寫住 運送中 O.O

TOP

我果個mon 本身係 SF 個網度睇,昨天全日都寫住預定昨晚10點到
之後又無啦啦變左 昨晚7:30到, 但 ...
joe1405 發表於 2019-7-31 15:12

即係你都未收到信息到達集運?

剛和淘寶買家傾 佢話聯系到快遞話今天會送到集運倉。

遲都唔係問題. 但已到深圳褔田 再轉到深圳集運倉要成21小時都仲未到達 身為順豐有點兒那個

via HKEPC IR Pro 3.5.2 - Android(3.2.0)

TOP

回覆 155# joe1405


    可直接打去順豐 27300273 比個單號問佢咩事

TOP

個mon從蘇州到了深圳,尋日物流顯示簽收失敗(不明)

到現在還沒更新出物流信息,完全唔知順豐搞乜野。
: ...
1chi 發表於 2019-7-31 13:15


點解唔問店主可唔可以直送香港,都係加D錢,集運如果計體積重,分分鐘貴過直送

TOP

點解唔問店主可唔可以直送香港,都係加D錢,集運如果計體積重,分分鐘貴過直送 ...
manhei31 發表於 2019-7-31 16:03

我以為按付款時選順豐等於一樣乍

現在總算顯示到達已簽收 轉運香港135港幣。

via HKEPC IR Pro 3.5.2 - Android(3.2.0)

TOP

Ag273qcx tb 做緊24Xx好吸引
但不包0死光和漏光

TOP