係台灣比又點?佢公司有policy可以咁做?
kwanchuntat 發表於 2014-11-28 18:24


佢公司 policy 大晒?可以賣有問題既產品俾人?大過產品質素既法規?
消費者都有自己既原則,就係付足錢就收足貨
佢無尊重消費者既原則,憑乜要消費者依佢 policy?

TOP

唉,我係想講,華碩從倉拎零件,係唔駛理部機喺唔喺 workshop
而零件調動,就係一個例子

仲有,宜家係台 ...
botsang 發表於 2014-11-28 18:29



你又知唔駛?

零件係一件財產

有D公司一件零件去左邊,用左落邊到,點樣用都要記得清清楚楚,有哂policy

更何況分公司audit上就係獨立法人

TOP

本帖最後由 kwanchuntat 於 2014-11-28 18:53 編輯
佢公司 policy 大晒?可以賣有問題既產品俾人?大過產品質素既法規?
消費者都有自己既原則,就係付足錢 ...
botsang 發表於 2014-11-28 18:35



產品有問題,係原在地佢有唔幫你處理咩?

但唔係原在地,佢點解會有額外責任?

唔係駛咩分水貨行貨?

你想係台灣告佢唔係香港負責?上到法庭你贏到既話應該會成為案例

TOP

本帖最後由 indigo 於 2014-11-28 19:15 編輯
佢整機既責任,你以為只建基於合約?
你唔知台灣有產品質素方面既規管架?

我同事一代我去消費者文教基 ...
botsang 發表於 2014-11-28 17:55


睇唻你唔知咩叫合約. 你除左要學 QC 之外, 睇唻仲有好多野要學.
台灣華碩承諾提供一年(或三年)保用, 入面仲有好多 T&C, 嗰份合約喺你買機嗰一刻已經成立左.
我唔清楚台灣法律, 但一般政府規管都係規管廠方嘅貨物要係可供銷售品質, 同有合理可供使用嘅時間.
至於咩為之可供銷售品質, 同合理可供使用時間, 就唔係你講嘅三個月就壞之類, 係睇法庭判嘅. 不過你隻 LCD 喺香港, 人地台灣嘅規管又關你乜野事呢? 送番台灣先同人拗啦.

的確法例必然係凌駕於合約, 你話同事打去基金會投訴, 一般廠方都會即時跟進, 正如你喺香港打去消費者委員會, 但係同你所講嘅事合唔合理係兩回事, 廠方為保商譽好多時都會作出妥協, 通常對於 D 無賴客都唯有咁做.

唔該你唔係將收足錢交出合理嘅貨, 將你嘅不合理行為轉為合理, 而家台灣華碩係提供合理保用, 只係你提出不合理嘅要求. 你部機有問題台灣華碩明顯願意負責維修, 只係你唔願意負你嘅責任. 你呢個 case 我相信去到台灣嗰個基金會都未必收理.

TOP

你有道理既就唔會咁樣畀人圍
我講個point話香港代理賺少咗有咩問題,你自己話佢收少咗錢唔係賺少咗係咩。 ...
Lethant 發表於 2014-11-28 18:33


俾人圍就係無道理? 你當人多就係啱既一方?虧你講得出!

我問咗不止一次,買服務有乜問題?點解唔買硬件就係唔啱?(香港華碩都話過,服務及硬件唔一定係 hard bundle)
你去搵人整電腦,零件都唔一定向嗰間商戶買埋!咁唔通佢又可以話你令佢賺少咗?

TOP

本帖最後由 kwanchuntat 於 2014-11-28 18:54 編輯
俾人圍就係無道理? 你當人多就係啱既一方?虧你講得出!

我問咗不止一次,買服務有乜問題?點解唔 ...
botsang 發表於 2014-11-28 18:51



服務既提供冇限制?你肯比錢就一定要提供?

TOP

你又知唔駛?

零件係一件財產

有D公司一件零件去左邊,用左落邊到,點樣用都要記得清清楚楚,有哂poli ...
kwanchuntat 發表於 2014-11-28 18:38


如果要有機喺 workshop 先至可以拎零件出嚟
咁佢平時就做唔到零件調動(因為零件調動,好多時都並非即時有部機喺喥要整;即係根本無機喺 workshop)

TOP

部機返到 workshop 再出文件,只係其中一種程序
你以為程序只有一種?
你知唔好多時候,公司喺 ...
botsang 發表於 2014-11-28 17:40



事先講明, 程序即係慣常可重覆嘅正當做法, 所以請勿喺網上搵某個代理可以點做點做, 嗰個唔係叫程序, 係叫例外.
一般維修只有上門同返廠兩個程序, 我未聽過有任何一間代理有你所講嘅買家付運費送零件到外國地區代理維修嘅標準程序.
加上你都識講公司唔同地點之間調動零件, 首先香港華碩雖然係台灣華碩全資擁有嘅子公司, 但係佢地係兩間公司, 所以資產包括零件等都係獨立嘅, 所以唔會有你所講嘅調動零件. 另外的確係有唔同地點調動, 不過唔係唔同國家, 香港同台灣入零件都係當客戶訂貨啦, 係兩個完全獨立嘅倉, 唔會話台灣無貨喺香港運番件去補倉家

成日用錯誤例子去合理化自己嘅不合理行為.

TOP

本帖最後由 kwanchuntat 於 2014-11-28 19:01 編輯
如果要有機喺 workshop 先至可以拎零件出嚟
咁佢平時就做唔到零件調動(因為零件調動,好多時都並非即時 ...
botsang 發表於 2014-11-28 18:55



零件調動冇policy,話調就調?

更何況係分公司根本係獨立睇,audit上已經係資產轉移,要銷帳入帳,唔可能話比就比

TOP

產品有問題,係原在地佢有唔幫你處理咩?

但唔係原在地,佢點解會有額外責任?

唔係駛咩分水貨行貨?
...
kwanchuntat 發表於 2014-11-28 18:42


「台灣本土提供服務」呢個條文,你以為一定可以套用於產品本身質素有問題既 case?
你自己睇吓地溝油事件;就算本身無保養既產品(台灣都無),產品出問題,廠方有無責任搞掂佢?個責任會否只限台灣?

TOP