額乜野外? 你自己諗清楚, 我所提議既野, 會令台灣華碩做多咗定做少咗?
由此到終, 你地成日都話 "額外",  ...
kevin169 發表於 2014-11-28 16:46


我嘈我部機易壞,以及台灣華碩唔肯有一個雙贏方案

你呢?你邊部機壞咗呀? 我見你有份嘈喎!唔係有機壞咗咩?

TOP

你去香港整,出零件既係香港分公司,咩叫本來唔駛買?
kwanchuntat 發表於 2014-11-28 16:47


你不如回 post 之前,睇咗 post 先罷

TOP

你唔見我講過 N 次,嚟香港既運送成本,係我負責咩?
你唔知可以用速遞,清關保險由速遞解決埋?
其他文 ...
botsang 發表於 2014-11-28 17:05



    合約係可以經由行為, 或者暗示而達成. 即係你買軟件嗰個 EULA 都係合約嘅一種, 唔使簽但係你要遵守. 我相信無論你去到邊個國家都係咁.
如果無合約, 台灣華碩可以連整都唔使幫你整, 因為佢而家係保用責任係建基於合約.

TOP

其實就算真係台灣代理既錯 (你鬧邊個其實唔係重點),佢肯免費寄埋,咁多post想帶出一點 就係點解你覺得香 ...
Lethant 發表於 2014-11-28 17:07


件事當中,我提出咗一個方案,香港華碩亦有提出一個方案

我提議佢用我方法,佢唔用,我無鬧佢
佢提議用佢既方法,我覺得咁對我唔公平,於是我唔用,有乜問題?我唔可以喺喥講出嚟?

我根本同香港華碩無爭執,所以我話,根本唔知你地喺喥不滿乜野
我無將兩樣野混為一談
反而係你地唔知做乜,一時又話我鬧香港華碩,一時又話我令佢蝕錢

TOP

部機收到維修站,零件即時係維修倉取出來.
佢需要搞咁多飛機.
kevin169 發表於 2014-11-28 17:07


部機唔到 workshop, 零件唔可以喺維修倉拎出嚟咩?
根本唔關部機事,而係文件
部機不論到唔到 workshop,零件拎唔拎出嚟,係睇文件架!
同我講程序.......

TOP

件事當中,我提出咗一個方案,香港華碩亦有提出一個方案

我提議佢用我方法,佢唔用,我無鬧佢
佢提議用 ...
botsang 發表於 2014-11-28 17:17

大致上係#40度開始,你鬧邊個同有冇鬧唔係重點亦都冇人理,啲人係講緊你個方案好on dog但係你仍然自我感覺良好,覺得自己既方案幾完美,啲人睇唔過眼先不滿出黎插你。

留意下有幾多唔同用戶插你,有幾多個支持你既論點。

TOP

部機唔到 workshop, 零件唔可以喺維修倉拎出嚟咩?
根本唔關部機事,而係文件
部機不論到唔到 workshop, ...
botsang 發表於 2014-11-28 17:24



    拎零件出倉係睇文件, 出文件係睇個 case 同埋程序, 程序唔啱就出唔到文件, 你部機未收番廠已經係唔啱個程序, 咁你又何以覺得拎到零件出倉呢?? 除非想當做 special case 啫.
講程序?? 哈哈!!

TOP

拎零件出倉係睇文件, 出文件係睇個 case 同埋程序, 程序唔啱就出唔到文件, 你部機未收番廠已經係唔 ...
indigo 發表於 2014-11-28 17:31


部機返到 workshop 再出文件,只係其中一種程序
你以為程序只有一種?
你知唔好多時候,公司喺唔同地點之間調動零件,係好普通既事?呢啲情況下,根本唔駛理會部機喺邊

TOP

大致上係#40度開始,你鬧邊個同有冇鬧唔係重點亦都冇人理,啲人係講緊你個方案好on dog但係你仍然自我感覺 ...
Lethant 發表於 2014-11-28 17:25


你如果有道理,就唔駛搞到要口出惡言啦
根本你所謂睇唔過眼,只不過係你僵化地去睇成件事,以為只得一個合理方法
再加上你又唔肯認真去睇人地寫乜,不斷加插自己既「情節」就當成為人地既意思
甚至自己講過既野都唔肯認
根本就無助解決問題,一味只想為品牌辯護開脫,反而越描越黑

TOP

各位可以不用回覆了,由個POST沉吧.
等樓主繼續自HI吧.

TOP