botsang 當前離線
進階會員
額乜野外? 你自己諗清楚, 我所提議既野, 會令台灣華碩做多咗定做少咗? 由此到終, 你地成日都話 "額外", ... kevin169 發表於 2014-11-28 16:46
TOP
你去香港整,出零件既係香港分公司,咩叫本來唔駛買? kwanchuntat 發表於 2014-11-28 16:47
indigo 當前離線
你唔見我講過 N 次,嚟香港既運送成本,係我負責咩? 你唔知可以用速遞,清關保險由速遞解決埋? 其他文 ... botsang 發表於 2014-11-28 17:05
其實就算真係台灣代理既錯 (你鬧邊個其實唔係重點),佢肯免費寄埋,咁多post想帶出一點 就係點解你覺得香 ... Lethant 發表於 2014-11-28 17:07
部機收到維修站,零件即時係維修倉取出來. 佢需要搞咁多飛機. kevin169 發表於 2014-11-28 17:07
Lethant 當前離線
初級會員
件事當中,我提出咗一個方案,香港華碩亦有提出一個方案 我提議佢用我方法,佢唔用,我無鬧佢 佢提議用 ... botsang 發表於 2014-11-28 17:17
部機唔到 workshop, 零件唔可以喺維修倉拎出嚟咩? 根本唔關部機事,而係文件 部機不論到唔到 workshop, ... botsang 發表於 2014-11-28 17:24
拎零件出倉係睇文件, 出文件係睇個 case 同埋程序, 程序唔啱就出唔到文件, 你部機未收番廠已經係唔 ... indigo 發表於 2014-11-28 17:31
大致上係#40度開始,你鬧邊個同有冇鬧唔係重點亦都冇人理,啲人係講緊你個方案好on dog但係你仍然自我感覺 ... Lethant 發表於 2014-11-28 17:25
kevin169 當前離線