1) 你咪混淆視聽先至係呀!! 宜家邊條政策話, LABOR + PARTS 係 HARD BUNDLE 架? 你作架? 我由第一日聯絡 ...
botsang 發表於 2014-11-28 14:48



1) 你部機有問題, 有零件要換, 係咪要 Labor + Parts 先?? 如果唔係你都唔使話要搵台灣華碩送零件到香港.
台灣華碩嘅責任係要用家將部機交付比台灣華碩, 而零件及維修費佢地出. 你做咩又選擇性失明唔做前面, 要人地做後面呢??

2) 額外就係額外, 唔係責任之內嘅野就係額外. 你同台灣華碩由買機嗰一刻已經有一張合約生效, 而嗰張合約生效地方喺台灣, 台灣華碩有責任提供合約上所寫明嘅範圍, 而家你要人地運零件到香港, 好明顯係合約以外嘅範圍, 不論做多做少都係額外, 無可否認.
你開口埋口都係話台灣華碩只係做多少少野啫, 咁幫得你, 即係要幫全香港用水貨 Asus 嘅用家 (我費事引伸其他地方又比你話), 咁係咪又覺得少少野?? 定係簡單一句只係想人地 special case 咁幫你一次呢??

3) 官方 forum 例牌多投訴, 你話嗰度好多人報告部機有問題, 一定會見到好多家. 部機無事無幹, 用家會唔會無啦啦開 post 講"我部機無問題呀". 你係認為部機設計問題, 一係就做 research 證明佢嘅出貨同維修比例高於同類型產品好多, 又或者搵專業人仕去測試同評估, 而唔係一明"我覺得乜乜乜", 拎個 fact 出唻講嘅野先站得住腳.

TOP

1) 你部機有問題, 有零件要換, 係咪要 Labor + Parts 先?? 如果唔係你都唔使話要搵台灣華碩送零件到香港 ...
indigo 發表於 2014-11-28 15:58


1) 台灣華碩本來就有承諾收及送; 宜家我只要佢做一半, 兼且額外郵費由我俾, 咁都唔得呀???
2) 我喺香港又好, 台灣又好, 佢寄野既工作量根本都唔會多咗! 何來額外?
3) 邊個話你知係台灣官方 FORUM? 你自己睇吓先前既師兄分享過乜先啦!

TOP

你都幾好笑, 好似講到用家買華碩產品, 應該要預佢三個月就壞, 係合理風險

無人話我鬧香港華碩???? 你唔 ...
botsang 發表於 2014-11-28 15:18



    你要買水貨, 就應該有心理準備承受風險, 都係博佢短時間唔會壞, 根本等於一場賭博, 而家賭輸左就想人地幫你做額外嘅野.

你話買機台灣貴過香港, 你願意比多 D 錢係你享受左個貨品跟市面現有其他貨品嘅不同, 同埋享受左比其他人早 D 享受嘅權利, 至於你覺得最後值唔值, 由你自己決定, 你覺得物有所值嘅, 代表你決定準確, 反之係你決定錯誤.

TOP

本帖最後由 kevin169 於 2014-11-28 16:24 編輯
1) 台灣華碩本來就有承諾收及送; 宜家我只要佢做一半, 兼且額外郵費由我俾, 咁都唔得呀???
2) 我喺香港又 ...
botsang 發表於 2014-11-28 16:05


1.收送限台灣地區,保用證有寫.
2.係工作範圍內與工作範圍外.
    (現在機在香港,你要求人家提供工作範圍外的工作,人地收高額價錢是正常行為.)
3.不解釋.

TOP

呢個論壇係唔係唔可以講台灣品片架??
呢條規矩係你新加入架?
你憑乜呀?

如果你話我誹謗, 得! 我就俾證據 ...
botsang 發表於 2014-11-28 15:54


可以講,只不過,這論壇用行貨多,未必知道台灣華碩保養服務質素.
台灣那邊會熟識好多,所以叫你過去問.
當然你不喜歡過去問,也不打緊.
香港有言論自由.我沒有能力限制你說話權利.
只不過我想講的是,你開POST想表達D咩?

TOP

我有話香港代理有義務咩?
我係話, 台灣嗰邊起初唔肯寄零件過嚟
botsang 發表於 2014-11-28 15:56


你都識講冇義務,咁即係話你自己都同意當初個3500蚊零件價quote佢冇老屈你啦。
樓主既邏輯真係好有問題。。。

TOP

你都識講冇義務,咁即係話你自己都同意當初個3500蚊零件價quote佢冇老屈你啦。
樓主既邏輯真係好有問題 ...
Lethant 發表於 2014-11-28 16:23


佢開左D呢個POST,都已經....................

TOP

本帖最後由 botsang 於 2014-11-28 16:27 編輯
你要買水貨, 就應該有心理準參與/回覆主題 積分說明 關閉      備承受風險, 都係博佢短時間唔會壞, 根本等於一場賭博, 而家賭輸左就想 ...
indigo 發表於 2014-11-28 16:15


額乜野外? 你自己諗清楚, 我所提議既野, 會令台灣華碩做多咗定做少咗?
由此到終, 你地成日都話 "額外", 根本就無咁既事

台灣華碩本身有收送既承諾; 宜家我只需要佢做一半, 係多咗定少咗?
台灣華碩本身要出零件及人, 宜家我只需要佢出零件, 唔駛出人, 係多咗定少咗?

另外, 香港華碩唔肯做我生意 (喺我出發嚟台灣前, 佢地唔肯; 後來我嚟到台灣後, 佢地又打電話俾我, 話肯), 我無鬧過佢喎! 你有見我鬧過佢咩??
咁有乜問題??

根本成件事, 你地班人都唔知喺喥呱呱嘈為咗乜

TOP

香港就係好多好似樓主咁成日想當然既人,當合約唔係一回事

TOP

本帖最後由 kevin169 於 2014-11-28 16:39 編輯
額乜野外? 你自己諗清楚, 我所提議既野, 會令台灣華碩做多咗定做少咗?
由此到終, 你地成日都話 "額外",  ...
botsang 發表於 2014-11-28 16:25


做多左,明明可以用番台灣師父整,所有事情可以本地解決.
因為你就要寄件正常野出海.又要收番件壞野返.
睇就少野,做就多野.
個倉又要IN又要OUT
獨立運過來定等大貨,獨立要CALL人,大貨要等船期.
仲要人手PACK.
淨係上面個工序,都已經經過至少十對手.
做過大公司,會明白後面D工序.係好繁複.
俾郵費唔係大晒就係咁解.
一件就話少事,個個都係咁,
班員工多得你唔少.

台灣華碩本身有收送既承諾;限台灣本土,係你無睇條款,

TOP