唔知效能同鐮刀相比會唔會好D呢~如果好過鐮刀即買 又有LED同PWM~風壓又大~正野

TOP

原帖由 ansonkwok2007 於 2009-12-23 00:10 發表
唔知效能同鐮刀相比會唔會好D呢~如果好過鐮刀即買 又有LED同PWM~風壓又大~正野

the quality already has a big difference

[ 本帖最後由 Inspire 於 2009-12-23 01:39 編輯 ]

TOP

14cm個隻超大風

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

1800轉嘈唔嘈呢?

TOP

我依加個HS用緊FM-123,風力真係好大,但係成日要手動真係有D煩.......睇睇下WING 12都幾好

TOP

原帖由 cccccctt 於 2009-12-22 01:10 發表
如果要在高風阻下唔減弱
相信只有FM123或者DELTA一類暴力扇先得囉

WING12的風壓已經俾好多風扇強了....香港常見的MAGMA, CM鐮刀等..同速下風壓都唔係WING對手...

的確係只有暴力扇先至可以克服風阻問題………
其實有個現象,我到依家都唔明。wing 響風壓上,相對同轉速黎講十分強勁,比火蝠亦勁唔少。我自己個 case 係,如果風阻來自於出風位,比如 HS 一類,wing 比火蝠有力D;不過如果風阻來自於入風位,比如隻扇裝響機箱前面板,前面有落隔塵網既話,會倒反轉火蝠有力D………即係我唔明,唔知點解風阻位唔同,即使同一隻扇都會有非常唔同既影響……

[ 本帖最後由 helenchan 於 2009-12-23 16:39 編輯 ]

TOP

原帖由 helenchan 於 2009-12-23 16:39 發表

的確係只有暴力扇先至可以克服風阻問題………
其實有個現象,我到依家都唔明。wing 響風壓上,相對同轉速黎講十分強勁,比火蝠亦勁唔少。我自 ...


你講的問題對風扇設計來講係一直唔易解決~
有d設計入風會強d,有d設計出風會強d。
直到翼拾肆,終於在wing式風扇上解決左呢個問題。
cccccctt上次借左隻NH-C12P-SE14試左,翼拾肆在同一轉速1200RPM下,160W,比佢跟的那隻風扇低3度

TOP

回覆 78# 的帖子

原來係咁,依家終於都明喇~~~想問 tony 大會唔會考慮出「改良版」wing12,用上 wing14 設計………

TOP

原帖由 tonychoi 於 2009-12-23 16:49 發表


你講的問題對風扇設計來講係一直唔易解決~
有d設計入風會強d,有d設計出風會強d。
直到翼拾肆,終於在wing式風扇上解決左呢個問題。
cccccctt上次借左隻NH-C12P-SE14試左,翼拾肆在同一轉速1200RPM下,160W,比佢跟的那隻風扇低3度


唔怪得......
之前amoslee同我測wing12 & 火蝠結果有出入

TOP