aatommy222 當前離線
中級會員
TOP
SKYLINE000 當前離線
風冷定水冷? aatommy222 發表於 2015-1-8 17:18
kuenxx 當前離線
TKSH 當前離線
212X+2把風扇,我尋日裝左都覺得好靜! via HKEPC Reader for Android kuenxx 發表於 2015-1-10 14:39
請問你用咩CPU, 比廠fans靜幾多? 我隻i7 4790K,一般32C,16xxRPM...都OK靜... 但一打機就開始發功...雖 ... TKSH 發表於 2015-1-10 10:09 PM
menkeywewe 當前離線
初級會員