Wave 當前離線
Banned
TOP
siupy 當前離線
甜羊物語
waimtrp 當前離線
中級會員
Earl仔 當前離線
進階會員
原帖由 tonychoi 於 2009-12-22 20:37 發表 DIY精神是無價的~A SHOP隔離個BOOTH~DIYFORCE就有一大班人版 正所謂~早MOD早享受嘛~ 個之前O個幾張相,都在水冷及CASE區威水左幾個月啦
電腦愛好者.net 當前離線
原帖由 Wave 於 22/12/2009 07:23 PM 發表 Pink?
stresemann 當前離線
cccccctt 當前離線
原帖由 A.G 於 2009-12-22 19:43 發表 1500rpm d風先過到, pwm行慢左就會積熱 溫度升就會轉番快, 所以我覺得pwm對tower系heatsink冇咩用