本帖最後由 rex_lyl_lkyamb 於 2010-10-2 18:10 編輯

系邊間買呀?

TOP

我隻風神鍛好似震唔住我粒新U 700E開4
都想換過. 借問C hing你係邊度買?

TOP

本帖最後由 高杉大和 於 2010-10-2 23:48 編輯
我隻風神鍛好似震唔住我粒新U 700E開4
都想換過. 借問C hing你係邊度買?
龍咁威^^! 發表於 2010-10-2 21:19



兩位~~
我係新高登2樓買架~~果間野專買散熱用品

風神鍛震唔住??無理由架??佢應該好過400XT WO~會唔會D散熱膏茶得唔好
?

TOP

回復 23# 高杉大和
系囉...  無理由頂唔住

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回復 24# love19901109


    可能真係茶得唔好..

宜家我開機都40度

TOP