louis10022hk 當前離線
特級會員
TOP
原帖由 louis10022hk 於 2009-12-22 10:44 發表 我最想知佢係賣幾錢
hpkpk123 當前離線
唔用SSD嘅電腦都係搵笨
進階會員
cccccctt 當前離線
原帖由 hpkpk123 於 2009-12-22 12:02 發表 不錯不錯, 不過如果有埋LED開關會更好 期待WING14 PL
原帖由 A.G 於 2009-12-22 10:22 發表 我唔想要led 用係tower系heatsink應該好抆, 有風壓過到既都要1500rpm左右
majai214 當前離線
生活態度
joe712 當前離線
原帖由 cccccctt 於 2009-12-22 12:34 發表 唔知師兄係指邊隻Tower呢? 我用的Mega Shadow都算Tower一類吧 如果1800rpm都好抆 你需要以下呢d啦
薯餅v.v 當前離線
原帖由 joe712 於 2009-12-22 16:48 發表 CHING,右下戈把AVC好野呢WO
kanduki 當前離線
原帖由 cccccctt 於 2009-12-22 07:59 發表 既然買LED風扇為何要關LED 我用Apollish都剪曬d開關掣 阻住曬