我最想知佢係賣幾錢

TOP

原帖由 louis10022hk 於 2009-12-22 10:44 發表
我最想知佢係賣幾錢

冇野喇
$1x3

TOP

不錯不錯, 不過如果有埋LED開關會更好
期待WING14 PL

TOP

原帖由 hpkpk123 於 2009-12-22 12:02 發表
不錯不錯, 不過如果有埋LED開關會更好
期待WING14 PL


wing14都未量產
你諗得太多啦

TOP

原帖由 A.G 於 2009-12-22 10:22 發表
我唔想要led
用係tower系heatsink應該好抆, 有風壓過到既都要1500rpm左右


唔知師兄係指邊隻Tower呢? 我用的Mega Shadow都算Tower一類吧

如果1800rpm都好抆
你需要以下呢d啦

TOP

真係難為左我衣d自mod led既人...
仲要有pwm+1800rpm

TOP

原帖由 cccccctt 於 2009-12-22 12:34 發表


唔知師兄係指邊隻Tower呢? 我用的Mega Shadow都算Tower一類吧

如果1800rpm都好抆
你需要以下呢d啦


CHING,右下戈把AVC好野呢WO

TOP

希望再出wing12 pwm + mt

TOP

原帖由 joe712 於 2009-12-22 16:48 發表


CHING,右下戈把AVC好野呢WO

幾多rpm同cfm呀??

TOP

原帖由 cccccctt 於 2009-12-22 07:59 發表
既然買LED風扇為何要關LED

我用Apollish都剪曬d開關掣
阻住曬

我而家買隻LED機箱 LED火牛都有掣熄燈啦
出左隻頂級貨竟然無得俾人揀擇未免太霸道

另外你喜歡void warranty係你的自由
既然怕d線會多餘的話一樣可以做cable management

TOP