三十幾都要驚既我真係認輸算...
借問聲要低溫做乜? 製冷氣?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

室溫都30幾度,開冷氣對住佢會無咁熱呱

TOP

閣下認為室溫才正常??

TOP

人地開箱待機係室溫廿幾度,或者開住冷氣
近排天氣33 34度,你唔過40已經好犀利

TOP

三十幾都要驚既我真係認輸算...
借問聲要低溫做乜? 製冷氣?
chankevin1128 發表於 2016-6-27 11:26

係噴冰掛.....

TOP

超過40度有潛在電子轉移 好危險嫁 想快D死請保持現況

TOP

低溫.

TOP

超過40度有潛在電子轉移 好危險嫁 想快D死請保持現況
tocheukho 發表於 2016-6-27 23:32

過40度自動關機

TOP

本帖最後由 freedomwing0216 於 2016-6-28 19:23 編輯

我都知3X℃冇問題5會爆炸

CPU、GPU過80℃都5係新鮮事

只係想知佢地點去到28℃

而我3X℃係咪我做錯咩步驟姐

TOP