wilson030 當前離線
進階會員
4790K唔超買黎為乜呢 狂人日記 發表於 2015-1-6 09:16
TOP
Cooler master Silencio 652s 應該好多都無大問題... ...筆直就...雖然更無問題但都唔想浪費錢...反正唔超 ... TKSH 發表於 2015-1-5 20:16
SKYLINE000 當前離線
中級會員
因為比4970多0.4GHz wilson030 發表於 2015-1-6 19:32
4790 SKYLINE000 發表於 2015-1-6 19:41
同意~ 利申:4790K 4.7長行 hugkitss 發表於 2015-1-6 19:30
RRRRRRRR....打錯左 第5代+第4代既合體 wilson030 發表於 2015-1-6 19:42
5970會唔會好啲 SKYLINE000 發表於 2015-1-6 19:45
順口啲 wilson030 發表於 2015-1-6 19:51
6970仲順口 SKYLINE000 發表於 2015-1-6 19:53
Socket 2050 10C20T 4.0GHz? wilson030 發表於 2015-1-6 20:08