本帖最後由 wilson030 於 2015-1-6 19:43 編輯
4790K唔超買黎為乜呢
狂人日記 發表於 2015-1-6 09:16

因為比4970多0.4GHz

TOP

Cooler master Silencio 652s
應該好多都無大問題...
...筆直就...雖然更無問題但都唔想浪費錢...反正唔超
...
TKSH 發表於 2015-1-5 20:16

冇FAN既HS同原裝散熱有咩分別
CM D92/212X

TOP

因為比4970多0.4GHz
wilson030 發表於 2015-1-6 19:32

4790

TOP

4790
SKYLINE000 發表於 2015-1-6 19:41

RRRRRRRR....打錯左
第5代+第4代既合體

TOP

同意~
利申:4790K 4.7長行
hugkitss 發表於 2015-1-6 19:30

幾多電?

TOP

本帖最後由 SKYLINE000 於 2015-1-6 19:48 編輯
RRRRRRRR....打錯左
第5代+第4代既合體
wilson030 發表於 2015-1-6 19:42

5970會唔會好啲

TOP

5970會唔會好啲
SKYLINE000 發表於 2015-1-6 19:45

順口啲

TOP

順口啲
wilson030 發表於 2015-1-6 19:51

6970仲順口

TOP

6970仲順口
SKYLINE000 發表於 2015-1-6 19:53

Socket 2050 10C20T   4.0GHz?

TOP

Socket 2050 10C20T   4.0GHz?
wilson030 發表於 2015-1-6 20:08

Socket 2069 19C69T   6.9GHz

TOP